Program seminara

Seminar traje 16 školskih sati i uključuje ove teme:

  • Uvod u digitalni marketing
  • Postavke Google AdWords kampanje
  • Određivanje marketinških ciljeva Google AdWords kampanje
  • Odabir vrste kampanje
  • Određivanje ciljnih skupina
  • Strategija licitacije s cijenom po kliku CPC – (Cost Per Click)
  • Odabir ključnih riječi i upis negativnih ključnih riječi
  • Pisanje kvalitetnog i atraktivnog oglasa / grupe oglasa
  • Uvid u opcije proširenja oglasa
  • Analiza statističkih podataka o AdWords kampanji – stopa klikanja – CTR (Click-through rate), pojavljivanje oglasa
  • Praćenje konverzije klikova potencijalnih korisnika u stvarne kupce
  • Google My Business
  • Mjerenje povrata ulaganja – ROI (Return on Investment)
  • Pregled i dijagnostika AdWords oglasa
  • Kako implementirati alat Google Analytics na web-stranicu za mjerenje i procjenu posjetitelja, konverzije i prometa
  • Kako detaljno upoznati posjetitelje web-stranice – Google Analytics
  • Istraživanje tržišta preko Google Analyticsa
  • Generiranje važnih izvještaja i analiza – grafikoni i statistički podaci