Power learning

"Power learning" radionice omogućavaju polaznicima (učenicima) uvježbavanje samostalnog učenja u manjim skupinama primjenom tehnika brzog čitanja i izradom mentalnih mapa na zadane teme iz udžbenika. Pritom koriste različite strategija učenja i pamćenja primjenjujući ih na aktualnom gradivu. 

Namijenjene su osobama koje su odslušale tečaj brzog čitanja i izrade mentalnih mapa. Osobito su korisne učenicima i studentima koji na ovim radionicama na vrlo zabavan način uz stručno vođenje mogu povećati brzinu i kvalitetu čitanja i učenja te naučiti optimalno organizirati vrijeme predviđeno za učenje.

Na radionicama koristimo vježbe relaksacije i fokusiranja te  glazbu koje nam pomažu u zadržavanju pažnju tijekom čitanja i učenja. Time se potiče rad desne polutke koja je zadužena za kreativnost, vizualno pamćenje i asocijativno mišljenje.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Power learning". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Power learning". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Program seminara

Struktura radionice:

  • priprema za učenje nastavnih sadržaja primjenom "photoreading metode"
  • čitanje izabranih tekstova iz udžbenika tehnikama brzog čitanja
  • organiziranje bilježaka i izrađivanje "mentalne mape"
  • ponavljanje naučenih sadržaja izlaganjem i  demonstracijom mentalne mape

1.  "Power learning" radionice

      Proces učenja je često opterećen nedostatkom pažnje i umorom čitača pa zbog toga rezultati učenja i usvojeni sadržaji često u velikoj mjeri odstupaju od količine vremena i truda koji ulažemo u njega. Učenici nailaze na  poteškoće kod čitanja dugih i zahtjevnih tekstova, primjećuju da im "misli lutaju" i da često nisu usredotočeni na sadržaj čitanja.  Pritom opada motivacija koja je osnovni pokretač svake akcije pa tako  čitanja, javlja se osjećaj dosade i pretjeranog zamora te nezadovoljstvo postignutim vlastitim  rezultatima.

      Vježbe relaksacije i fokusiranja primjenom glazbe umanjuju utjecaj stresa, i pripremaju učenika za aktivno učenje. Tehnike brzog čitanja i pisanje bilježaka ubrzavaju proces učenja, omogućavaju bolje percipiranje podataka iz teksta i aktivnije pamćenje istih  te proces čitanja čine zanimljivim i fluentnim.

      Čitanje nastavnog gradiva iz udžbenika često učenicima predstavlja napor jer ne znaju kako se pripremiti, kako voditi bilješke i organizirati svoje vrijeme. Na ovim radionicama učenici dobivaju detaljne upute kako pristupiti tekstu, što je važno uočavati i bilježiti tijekom učenja, te kako postići aktivnije i zanimljivije čitanje. Učenici tijekom radionica aktivno sudjeluju kreativno organizirajući svoje bilješke u  mentalne mape  i izlaganjem/prepričavanjem pročitanog teksta uz pomoć bilježaka.

  • Na "Power learning" radionicama ćete usavršiti učinkovite metode i tehnike čitanja i pamćenja kojima ćete značajno povećati brzinu i kvalitetu učenja.
  • Savladat ćete vještinu organiziranja i pamćenja podataka primjenom tehnike "Mind mapping" koji će vam omogućiti lagano i brzo prisjećanje usvojenih sadržaja.

Naučit ćete:

  •  aktivno čitati i usmjeravati pažnju tijekom čitanja i učenja
  •  optimalno iskoristiti vrijeme čitanja: uložiti manje vremena, a  zapamtiti više sadržaja
  • koristiti asocijacije i kreativnost u učenju  čime učenje postaje zabavno.

Metode  i tehnike rada:

  • vježbanje koncentracije
  • vježbe opuštanja i fokusiranja
  • vježbe percepcije i usmjeravanja pažnje „photoreading“ metodom;
  • tehnika "Mind mapping" za organizaciju podataka

Prednosti učenja na  "power learning"radionicama

  • učinkovitije i bolje pamćenje,
  • optimalno korištenje vremena previđenog za učenje
  • veća usredotočenost na sadržaje učenja
  • bolje razumijevanje pročitanog teksta i povezivanje usvojenih znanja
  • jačanje samopouzdanja i  motivacije u radu