Google AdWords i Google Analytics

Ne otkrivamo trikove, nego učimo osnove AdWords oglašavanja i Google Analytics-a.

Kreni individualno

Prilagodi nastavu svojim potrebama i brže postigni željeni cilj! Rezerviraj probni sat po povoljnoj cijeni i ako budeš zadovoljan, zajedno ćemo kreirati individualnu nastavu za tebe.

Rezerviraj probni sat

Radionica je namijenjena poduzetnicima početnicima i svima onima koji se žele upoznati s osnovama ove dvije platforme i njihovim mogućnostima. Koncipirana je kroz teorijsku i praktičnu nastavu s puno vježbi i primjera iz prakse.

Individualna nastava

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati i kroz individualnu nastavu. Prilagodi nastavu svojim potrebama i mnogo brže postigni željeni cilj!

Prednosti individualne nastave su:

  • Brže usvajanje gradiva (u 50% satnice predviđene za grupnu nastavu moguće je prijeći predviđeno gradivo)
  • Nema ograničenja u broju sati i brzini napredovanja
  • Potpuna usklađenost sadržaja predavanja s tvojim ciljevima
  • Maksimalna fleksibilnost termina
  • Mogućnost otkazivanja dogovorenog termina zbog izvanrednih obveza (do 24 sata ranije bez naknade)
  • Mogućnost odabira povoljnijeg plaćanja u paketima od 10, 20, 30 ili više školskih sati

Kreirajmo zajedno edukaciju prilagođenu tvojim potrebama

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Google AdWords i Google Analytics". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Google AdWords i Google Analytics". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Ciljevi seminara

Nakon završetka seminara polaznici će:

  • Naučiti izraditi učinkovitu Google AdWords kampanju
  • Povezati marketinšku teoriju s Google AdWordsom
  • Svladati tehnike testiranja i unapređenja Google AdWords oglasa
  • Primijeniti Google Analytics u upoznavanju posjetitelja weba i mjerenju pretvorbe i prodajnog prometa

Program seminara

Seminar traje 10 školskih sati i uključuje ove teme:

  • Uvod u digitalni marketing
  • AdWords
    • otvaranje i postavljanje računa 
    • ciljevi oglašavanja i KPI
    • definiranje budžeta
    • vrste kampanji 
    • definiranje KW, oglasa i proširenja
    • postavljanje search kampanje
    • analiza uspješnosti kampanje
  • Google Analytics
    • uvod i implementacija
    • povezivanje Google Analyticsa i AdWordsa
    • vrste izvještaja
    • analiza prometa