Komunikacijske vještine

Komunikacija je neizbježna i dio je svake poslovne i životne situacije. Na ovoj interaktivnoj radionici stječete ključna komunikacijska znanja i komunikacijske tehnike.

Kreni individualno

Prilagodi nastavu svojim potrebama i brže postigni željeni cilj! Rezerviraj probni sat po povoljnoj cijeni i ako budeš zadovoljan, zajedno ćemo kreirati individualnu nastavu za tebe.

Rezerviraj probni sat

Cilj je ove edukacije detaljnije upoznati sve zamke komunikacije koja je neizbježni dio naše svakodnevice. Uz nekoliko smjernica steći ćete potrebne vještine kako biste iskoristili njene prednosti, uspješno izbjegli sve nesporazume, sebe predstavili u najboljem svjetlu i naposljetku vodili kvalitetnu konverzaciju u poslovnom okruženju.

Napomena: Kada se prijavljujete za edukaciju, bitno je napomenuti koju vrstu edukacije želite od dolje ponuđenih

Individualna nastava

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati i kroz individualnu nastavu. Prilagodi nastavu svojim potrebama i mnogo brže postigni željeni cilj!

Prednosti individualne nastave su:

  • Brže usvajanje gradiva (u 50% satnice predviđene za grupnu nastavu moguće je prijeći predviđeno gradivo)
  • Nema ograničenja u broju sati i brzini napredovanja
  • Potpuna usklađenost sadržaja predavanja s tvojim ciljevima
  • Maksimalna fleksibilnost termina
  • Mogućnost otkazivanja dogovorenog termina zbog izvanrednih obveza (do 24 sata ranije bez naknade)
  • Mogućnost odabira povoljnijeg plaćanja u paketima od 10, 20, 30 ili više školskih sati

Kreirajmo zajedno edukaciju prilagođenu tvojim potrebama

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Komunikacijske vještine". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Komunikacijske vještine". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Komunikacijske Vještine - Osnove

OPIS

Pregovaranje i prezentiranje sebe je sastavni dio života i svakog poslovnog/privatnog odnosa, a dobra priprema je ključ uspješnog pregovaranja i prezentiranja. Razmišljati nekoliko koraka unaprijed ne odnosi se samo na taktike pregovaranja. U svakom pregovoru jednako su važni sadržaj i način komunikacije, emocije, osobni svjetonazori i percepcija koju svaka strana unosi u pregovore.

Što je u stvari pregovaranje? To je naš svakodnevni posao. I kada nismo toga svijesni, mi pregovaramo. Svaki sastanak je pregovaranje, dogovor oko izlaska s prijateljima je pregovaranje, pa čak i sa djecom moramo znati pregovarati kako bi dobili najbolji ishod, a bez da nekoga povrijedimo.

Zato svi koji sudjeluju u pregovaračkom procesu trebaju ovladati učinkovitim tehnikama, alatima i vještinama kako bi se pripremili za „pregovore“ s drugom stranom i ostvarili najbolji win-win sporazum. Ovo je jedina radionica na kojoj ćete bolje upoznati svoj stil pregovaranja, prepoznati razlike među pregovaračima i iskoristiti ih kako biste bili uspješniji u pregovaranju i prezentiranju.

STILOVI PREGOVARANJA: saznat ćete koji je vaš glavni pregovarački stil te ćete to povezati sa svojim temperamentnom ( 1.radionica) i tako dubinski prepoznatih svoje jakosti i slabost. Prepoznati ćete pregovarački stil svojih kolega, šefa, poslovnih partnera i na taj način steći konkurentnu prednost za sebe i svoju firmu! Ova je radionica rađena prema poznatom „Platinum rule“ modelu.Na kraju radi se prava simulacija pregovora u dva tima sa studijom slučaja koja će biti pripremljena baš za ovu radionicu. Polaznici će dobiti vrijedne materijale na radionici sa jasnim uputama i primjerima za svaki pregovarački stil.

ISHODI

1. Polaznici će steći nove vještine za pripremu i vođenje poslovnih sastanaka, prodajnih razgovora i pregovora sa dobavljačima i kupcima, šefovima, kolegama

2. Polaznici će moći prepoznati osnovne stilove prgovaranja kod svoje konkurencije, potencijalnih kupaca, dobavljača te time steći konkurentsku prednost

3.Polaznici će analizirati stilove pregovaranja i moći ih primijeniti u svakodnevnom radu

4.Polaznici će moći bolje pripremiti poslovni sastanak te svoju prezentaciju

5. Polaznici će moći lakše zadržati pažnju slušatelja i odrediti ciljeve prezentacije tj nastupne strategije firme, a prema pregovaračkom tipu tima ili osobe s druge strane stola

Napomena: Obje edukacije (Komunikacijske vještine - Osnove + Pregovarajmo u Bojama!) mogu se slušati zasebno, a za najbolje rezultate ovisno o radnom mjestu polaznika i potrebnim kompetencijama, predlažemo da se odslušaju obje radionice.

Pregovarajmo (Prezentirajmo) u bojama!

OPIS EDUKACIJE

Kako bi mogli biti i postati TOP komunikator važno je prepoznati svoj temperament sa kojim smo rođeni. Izvrstan alat za prepoznavanje razlika među ljudima/klijentima/zaposlenicima/kolegama koje je osmisli Hipokat već 400 g. prije naše ere, a usavršila nova znanost. Kako naš temperament utječe na komunikaciju i našu (ne)uspješnost, upoznati ćete kroz sistem BOJA

Kada prepoznamo sebe, možemo lakše prepoznati druge. One druge koji su nam bitni u privatnom i poslovnom životu. Prepoznati „potrebe“ drugih u smislu komunikacije ključno je za dobre komunikatore. Svi oni ljudi koje slušamo, divimo im se i komentiramo kako su dobri prezenteri, uspješni u poslu i životu, su takvi upravo iz razloga što su uspjeli ispričati svoju priču na način kako ju žele čuti slušatelj! Ovo je bit dobre komunikacije i zato je ova radionica nezaobilazna za sve koji žele biti uspješniji i sretniji. Ovo je radionica koji će olakšati komunikaciju i savjetovanje te razumijevanje među ljudima. Otvoriti će vam se oči da zaista vidite tko ste vi, tko su drugi i kako sa svakim surađivati na najbolji mogući način!

Radionica je praktičnoga karaktera te je uključeno ispunjavanje testa osobnosti za svakog polaznika i njegova interpretacija od strane predavača.

Radionica, osim izrade i pojašnjenja testa osobnosti za svakog polaznika, uključuje i konkretne primjere kojima će se objasniti mnoge svakodnevne situacije u poslovnom i privatnom životu. Posebno se obrađuje tema asertivne komunikacije („JA“ poruke vs „TI“ poruke) te neverbalne komunikacije kroz primjere, vježbe i materijal za svakog polaznika.

Vježbe se rade individualno, u paru i grupno. Radionica je namijenjena profesionalcima raznih struka i nivoa rukovođenja.

ISHOD

1.Polaznici će moći razumijeti i osvijestiti svoj urođeni temperament po zanimljivom sistemu boja tj 4 tipa po Hipokratu

2. Polaznici će moći primjeniti stečene uvide o tome kakva treba biti komunikacija primjerena različitim tipovima temperamenata, kako bi time bolje i učinkovitije komunicirali i unaprijedili radnu učinkovitost , timski rad i samo poslovanje.

3. Polaznici će moći prepoznati osnovne tipove temperamenata te bolje komunicirati sa prijateljima, članovima obitelji i svima iz privatne sfere te bili stabilnije i sretnije osobe, a time i zaposlenici na radnim mjestima.

4. Polaznici će moći koristiti stečena znanja u raznim poljima poslovanja: kod primanja zaposlenika, rada u timu, pripreme pregovora sa poslovnim partnerima (kupcima/dobavljačima) i ostalim svakodnevnim situacijama

5. Polaznici će moći primijeniti stečene uvide za poboljšanje svojih privatnih odnosa

6. Polaznici će steći posebnu vještinu asertivne komunikacije koja je ključ za uspostavlajnje i

održavanje dobrih odnosa unutar firme i sa dobavljačima, klijentima, ostalim poslovnim partnerima

7. Polaznici će steći osnovne vještine neverbalne komunikacije te snagu iste svijesno koristiti u poslovnom i privatnom okruženju

Rješavanje Konflikata i Asertivno Komuniciranje

OPIS

Tema iz programa komunikacijskih vještina koja daje konkretne upute i pojašnjenja o asertivnosti, kada i kako ju primijeniti. Na edukaciji se govori i o drugim načinima komunikacije koje ponekad ( sa razlogom) primjenjujemo a ne pripadaju asertivnoj komunikaciji. Rade se vježbe sa polaznicima kako bi prepoznali određene tipove komunikacije. Asertivnost se uči te kroz primjenu jasne formule može se vrlo učinkovito koristiti u poslu i životu uopće. Važna je vještina koju svaki čovjek, menadžer i lider treba upoznati i svrhovito koristiti.

ISHODI

1.Polaznici će moći razumjeti i osvijestiti što je konflikt, zašto se dešavaju i zašto su potrebni te razumjeti kako od grupe stvoriti tim

2. Polaznici će moći primijeniti stečene uvide o tome kakva treba biti komunikacija primjerena različitim tipovima temperamenata i pregovaračkih tipova kako bi time bolje i učinkovitije komunicirali i unaprijedili radnu učinkovitost , timski rad i poslovanje ( povezano za temom 1 koja se prva obrađuje a ovdje vježba po tom principu)

3. Polaznici će moći prepoznati i primijeniti pravila asertivne komunikacije, kao i ostala dva tipa

4. Polaznici će moći koristiti stečena znanja u raznim poljima poslovanja: kod primanja zaposlenika, rada u timu, pripreme pregovora sa poslovnim partnerima ( kupcima/dobavljačima)

5. Polaznici će moći primijeniti stečene uvide za poboljšanje svojih privatnih odnosa

6. Polaznici će steći nove vještine za pripremu i vođenje poslovnih sastanaka, prodajnih razgovora i pregovora sa dobavljačima i kupcima

Trajnje

60 minuta individualna online nastava

90 minuta grupna nastava (do 3 osobe)

Individualna nastava  Edukacentar nudi mogućnost individualne online nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.

O Predavačici

Sanja Varlaj, mag. Oec, NLP Master practitioner & Business coach. Nakon diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu započinje uspješnu poslovnu karijeru koja nakon više od 25 godina traje i danas. Na poziciju direktora Marketinga i PR u prestižnoj američkoj kompaniji McDonalds dolazi vrlo mlada i odmah se nameće svojom kreativnošću i entuzijazmom. Proglašena je među top 100 mladih menađera na svijetu od kompanije McD i među 100 najutjecajnijih poslovnih žena u Hrvatskoj koje je objavio časopis Nacional. U karijeri prolazi mnoge renomirane hrvatske, regionalne i multinacionalne kompanije kao što su McDonald's, Lura d.d. (Dukat, Sirela), Beiersdorf ( Nivea), Zubak Holding, L'Oreal, Keune Haircosmetics. Konstantno se poslovno usavršava u hrvatskim i internacionalnim obrazovnim institucijama ( McD marketing university USA, Bled school of management, Management Centre Europe Belgija, CEDEP -The European Centre for Executive Development France (INSEAD ), Ute Hagehuelsmann trainings Njemačka, ZŠEM i dr). Završila je i stekla naziv NLP Master practitioner i business coach te je član Hrvatske udruge coacheva. Ko-autorica je knjige „ Od zaposlenice do poduzetnice „ (Izdravač Women in Adria). Prije 5 godina osniva svoju firmu „SV Education & Consulting“, a ističe svoje iskustvo u savjetovanju kod pokretanja ili reorganizacije poslovanja, osobnog razvoja lidera i liderskih vještina, izrade strategije marketinga i poslovanja te analize tržišta. Posebni naglasak stavlja na svoju ekspertizu u B2B marketingu, vođenje i organiziranje prodajnih timova, razvijanje poslovnih vještina i osobni razvoj poslovnih ljudi. Nedavno je završila jednogodišnju edukaciju „Pedagoško-psihološko obrazovanje“ na Učiteljskom fakultetu, Zagreb i stekla kompetencije za nastavnika/predavača. Od jeseni 2019. Predavač sa Izborom u zvanje na Poslovnom veleučilištu Zagreb PVZG , na kolegiju Poslovni marketing.