Teme

Osnove PR-a

a) Što su odnosi s medijima?
b) Što su odnosi s javnošću?
c) Mediji / PR agencija / Klijent
d) Kako kvalitetnim PR-om do još bolje prodaje?

 PR ovaj, PR onaj… Ova čarobna engleska skraćenica danas je u javnom govoru učestalo korištena riječ, iako mnogi nisu sigurni što ona zapravo predstavlja. Prvo što morate znati je da je vaš odnos s javnošću baš sve što govorite, radite, kako izgledate i ophodite se prema drugima i na mreži i u stvarnosti. Nakon toga ćemo vam objasniti da postoji široka javnost, ali postoji i mnogo manjih javnosti. Neke su vam bitnije, a neke manje bitne. Kao što vam svi prijatelji, susjedi i kolege nisi jednako zanimljivi.

Naučit ćete što sve spada u odnose s javnošću te kako se razvijaju odnosi s medijima. Zašto su mediji nezaobilazan kanal te kako svoje poslovanje približiti javnosti. Dobit ćete uvid u to što rade agencije za odnose s javnošću te na koji način izgleda odnos između klijenta, agencije i medija. Polaznici će steći znanja o tome zašto je danas neophodno poznavati medije i koristiti niz komunikacijskih alata. Naravno, cilj predavanja bit će i kako prepoznati koje PR usluge su nužne u kojem trenutku i kada ih koristiti te kako one mogu poboljšati ne samo prodaju, već imidž i reputaciju. Sve kroz sadržajna predavanja i mnoštvo primjera iz prakse.

Osnove Marketinga

a) Osnove marketinga + ima li moja tvrtka potrebe za marketingom?
b) Osnove advertisinga + o oglasima i oglašavanju?
c) Osnove brandinga + zašto volimo brandove?

Možda vas reklame usred napetog filma živciraju, a u kinu ste već završili s kokicama, ali sigurno ste svjesni da su prošla vremena kada je u poslovnom svijetu bilo nužno objašnjavati da je marketing ključ uspjeha i preduvjet dobre prodaje. Svijet marketinga i oglašavanja mijenja se brzinom svjetlosti te bi bilo dobro da se ukrcate na letjelicu koja je to spremna pratiti. Što sve spada u domenu marketinga te kako prepoznati kojim marketinškim kanalima se koristiti za pojedine usluge.

Naučit ćemo vas koja je razlika između oglašavanja i marketinga te zašto je za uspjeh u prenošenju željene poruke nužno dobro pogoditi emocije publike kojoj se obraćamo. Doznat ćete i zašto svaka tvrtka i svaki brand moraju imati razvijenu strategiju. U područje marketinga i komunikacija općenito spada i branding stoga ćemo pokazati koje su to kvalitete koje posjeduje uspješan brand. Primjeri iz prakse će razjasniti sve moguće nedoumice.

Digital od A do Ž

a) Što su društvene mreže?
b) Što je community management?
c) Kome se obraćamo putem društvenih mreža?
d) Oglašavanje na društvenim mrežama?

Prošlo je vrijeme kada su društvene mreže služile da biste se javili rodbini u Njemačkoj i doznali što radi davno izgubljeni prijatelj iz razreda. Danas su nezaobilazan kanal marketinške komunikacije, stvaranja imidža, dijeljenja mišljenja i širenja poruka. Popularnost najviše duguju neposrednosti, jednostavnosti i činjenici da ne zahtijevaju velika ulaganja. Idealno za povoljno i učinkovito obraćanje bilo kojoj ciljnoj skupini.

No, i dalje ostaje pitanje kako se pravilno služiti ovim kanalom komunikacije? Dijeliti slike s izleta u Beč nije isto što i komunicirati u svrhu prodaje usluge ili proizvoda. Koje su prednosti pojedine društvene mreže, a koji su nedostaci? Pokazat ćemo koja znanja treba imati osoba zadužena za vođenje društvenih mreža, kako treba oblikovati željene poruka te kako komunicirati sa svojom zajednicom. Naravno, dotaknut ćemo se oglašavanja na društvenim mrežama i njegovih prednosti i nedostataka te uz neizostavnu teoriju pokazati i konkretne primjere iz prakse.

Krizno komuniciranje

a) Kako komunicirati da ne dođe do krize?
b) Ajme meni! Kriza je! Što sada?
c) Kako preživjeti krizu?
d) Lessons learned

Prepisivali ste na testu, a profesorica iz matematika vas je uhvatila te izvela pred ploču. Tamo ste mijenjali boje lica, zamuckivali, govorili poput trogodišnjaka i na kraju ispali potpuno smotani. Svakome od nas to se dogodilo barem jednom. Ali sada ste odrasli i takve si greške u poslovnom svijetu više ne možete dopustiti. Krizu je lako prepoznati, ali je u vrijeme krize teško je sačuvati hladnu glavu.

Kao što vam u slučaju nezgode kažu da nazovete broj za hitne situacije, mi bismo vam savjetovali da se u slučaju krize u vašoj tvrtki javite stručnjacima za krizno komuniciranje. Riječ je jednom od najkompleksnijih dijelova odnosa s javnošću. Na predavanjima ćemo kroz primjere iz prakse te svjetski poznate slučajeve prikazati kako komunikacijski razmišljati prije nego kriza izbije i biti za nju spreman. Također ćemo vas naučiti kako komunicirati kada se ona dogodi te kako komunikaciju zaključiti kada kriza prođe. Na kraju, nakon krize važno je analizirati što smo napravili dobro, a što loše.

Work time – radionice
a) Marketinški plan i planiranje budžeta
b) Prepoznavanje prilika i potreba – koju uslugu koristiti i kada?
c) Kako prepoznati krizu