Alati u vođenju tima prodavača

Sadržaj treninga:

Vođenje prodavača:

  • svakodnevni kontakt s prodavačem i praćenje njegova rada
  • zajedničko planiranje aktivnosti
  • reakcije voditelja u najčešćim situacijama koje se javljaju pri vođenju prodavača (npr. neispunjenje plana, premali broj aktivnosti, postavljanje ciljeva, pad motivacije djelatnika, davanje opomena/otkaza...)

Vođenje grupe prodavača - tjedni sastanci:

  • role play – tjedni sastanak
  • cilj i struktura tjednih sastanaka:
  • priprema voditelja
  • brojke koje prodavači prezentiraju (pokazatelji aktivnosti i uspješnosti, prema rezultatima, aktivnostima i kompetencijama); analiza tjednih planova
  • davanje povratne informacije prodavačima (grupno, individiualni feedback)
  • definiranje individualnog pristupa za svakog prodavača
  • način vođenja tjednih sastanaka (prisutnost, odgovornost...)

Vođenje prodavača pojedinačno

  • zajedničko planiranje aktivnosti (kontrola nad planiranim i održanim terminima/aktivnostima)
  • određivanje prioriteta razvoja – rad s konkretnim alatom za praćenje razvoja prodavača (”Područje razvoja prodavača”)