Osnove digitalnog marketinga

Povezati se sa svojom publikom na pravom mjestu u pravo vrijeme. To je uvijek bio marketing. Na današnjem jeziku i u današnjim okolnostima – digitalni marketing!

Značenje i uloga digitalnog marketinga, u današnje vrijeme, ne prepoznaju isključivo high-tech kompanije, već i ekonomija u cjelini.

Opstanak tvrtki u globalnoj konkurenciji više nije moguć samo uz puku prisutnost u digitalnoj sferi, nego uz efikasno provođenje marketinških i PR aktivnosti u novim kanalima komunikacije.

Na ovoj edukaciji upoznat ćemo te s tri osnovna pillara digitalnog marketinga; contentom, osnovama online oglašavanja te analizama ponašanja online korisnika i data driven odlukama.

Content je osnovna poluga za stvaranje i održavanje odnosa s korisnicima, a ne samo taktika za diferenciranje od konkurencije. Neke od vrsta contenta su: blogovi, content za društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i sl.), web site content, itd.

Kvalitetan sadržaj bitan je i za postizanje visoke pozicije na Google tražilici (SEO – Search Engine Optimization). To je prvo mjesto s kojeg počinje većina korisničkih potraga za željenim informacijama. Visoka pozicija na Google tražilici – veća šansa da dobijete novog kupca.

Za osnovno razumijevanje ponašanja korisnika dovoljno je zadržati se na alatima poput Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights, Google Ads i Facebook Ads.

Online oglašavanje jedan od najmjerljivijih oblika oglašavanja - Paid Search (Google Ads) i Paid social (Facebook Ads) oglašavanje neizostavne su vrste online oglašavanja. Tvrtke pomoću njih nastoje povećati posjećenost svojih web stranica, blogova, profila na društvenim mrežama; povećati online prodaju, osigurati doseg unutar ciljanje skupine i vidljivost contenta, izgraditi awareness i kredibilitet, potaknuti posjetu i/ili kupovinu i sl.

Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights nude podatke nužne za osnovno razumijevanje ponašanja vlastitih korisnika i njihovih interesa, kao i demografske informacije kao što su dob, spol i lokacija.

Ako želiš povećati svoje kompetencije i vještine, postati konkurentniji na tržištu, osigurati si lakoću promjene posla - dođi na edukaciju – i oni malo iskusniji i novopečeni marketingaši su dobrodošli!

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Osnove digitalnog marketinga". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Osnove digitalnog marketinga". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Vještine koje ćeš steći po završetku ove edukacije

  • razumijevanje slojevitosti digitalnog medijskog prostora
  • sposobnost razvoja i provedbe strategija i aktivnosti digitalnog marketinga
  • kreiranje različitih vrsta contenta, ovisno o platformi i cilju želimo postići
  • kreiranje, postavljenje i upravljanje medijskim kampanjama na Google i Facebook platformama
  • razumijevanje analitičkih podataka nužnih za uspješno upravljanje digitalnim marketinškim aktivnostima

Nastavne cjeline

  • uvod u osnove digitalnog marketinga, pregled digitalno marketinškog okruženja
  • content marketing – vrste contenta, njihova primjena i uloga
  • social media marketing – vrste društvenih mreža i njihove specifičnosti
  • online oglašavanje – dostupne vrste; naglasak na Google i Facebook oglašavanju
  • analitika – dostupne analitičke platforme, njihove zakonitosti i primjena

Trajnje

60 minuta individualna online nastava

90 minuta grupna nastava (do 3 osobe)

Individualna nastava  Edukacentar nudi mogućnost individualne online nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.