Značenje i uloga digitalnog marketinga, u današnje vrijeme, ne prepoznaju isključivo high-tech kompanije, već i ekonomija u cjelini.
Opstanak tvrtki u globalnoj konkurenciji više nije moguć samo uz puku prisutnost u digitalnoj sferi, nego uz efikasno provođenje marketinških i PR aktivnosti u novim kanalima komunikacije.
Na ovoj edukaciji upoznat ćemo te s tri osnovna pillara digitalnog marketinga; contentom, osnovama online oglašavanja te analizama ponašanja online korisnika i data driven odlukama.
Content je osnovna poluga za stvaranje i održavanje odnosa s korisnicima, a ne samo taktika za diferenciranje od konkurencije. Neke od vrsta contenta su: blogovi, content za društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i sl.), web site content, itd.
Kvalitetan sadržaj bitan je i za postizanje visoke pozicije na Google tražilici (SEO – Search Engine Optimization). To je prvo mjesto s kojeg počinje većina korisničkih potraga za željenim informacijama. Visoka pozicija na Google tražilici – veća šansa da dobijete novog kupca.
Za osnovno razumijevanje ponašanja korisnika dovoljno je zadržati se na alatima poput Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights, Google Ads i Facebook Ads.
Online oglašavanje jedan od najmjerljivijih oblika oglašavanja - Paid Search (Google Ads) i Paid social (Facebook Ads) oglašavanje neizostavne su vrste online oglašavanja. Tvrtke pomoću njih nastoje povećati posjećenost svojih web stranica, blogova, profila na društvenim mrežama; povećati online prodaju, osigurati doseg unutar ciljanje skupine i vidljivost contenta, izgraditi awareness i kredibilitet, potaknuti posjetu i/ili kupovinu i sl.
Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights nude podatke nužne za osnovno razumijevanje ponašanja vlastitih korisnika i njihovih interesa, kao i demografske informacije kao što su dob, spol i lokacija.
Ako želiš povećati svoje kompetencije i vještine, postati konkurentniji na tržištu, osigurati si lakoću promjene posla - dođi na edukaciju – i oni malo iskusniji i novopečeni marketingaši su dobrodošli!