Webinar: Strateško planiranje u doba krize

Strateško planiranje u doba krize je proces stvaranja i razvoja ciljanog plana poslovanja i prilagodne nastalim situacijama te čine ključne aktivnosti strateškog poduzetništva.

Planiranje općenito označuje proces donošenja odluka među više alternativno mogućih akcija da bi se postigao određeni cilj organizacije.

Zbog toga je vrlo važno dobro poznavati proces i sadržaj planiranja. Da bi bilo uspješno, planiranje podrazumijeva analizu stanja i objektivno donošenje odluka već na samom početku planiranja. Shodno razvojnim stadijima poslovno planiranje se može podijeliti na tri segmenta od kojeg je primarno strateško planiranje kao temeljna aktivnost poduzetnika, ima zadaću osigurati ciljeve koji su postavljeni, odnosno mora opravdati svrhu postojanja organizacije.

Strateško planiranje u doba krize je proces stvaranja i razvoja ciljanog plana poslovanja i prilagodne nastalim situacijama te čine ključne aktivnosti strateškog poduzetništva. Prema strateškom planu organizacija će se voditi u nastojanju ostvarivanja zadane vizije, misije i ciljeva i očuvanja poslovanja.

Zadaća strateškog planiranja je alociranje resursa i poduzimanje odgovarajućih koraka potrebnih za ostvarenje strateških ciljeva.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Webinar: Strateško planiranje u doba krize". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Webinar: Strateško planiranje u doba krize". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kome je webinar namijenjen

Webinar je namijenjen svima onima koji žele naučiti i razumjeti važnost strateškog planiranja u kriznim vremenima. Svima onima koji rade na rukovodećim mjestima u organizaciji/tvrtci/ustanovi i žele usmjeriti poslovanje prema dugoročno održivom razvoju te jačati svoju konkurentnost. Ciljane skupine su direktori i zaposlenici te svi zainteresirani za ovu tematiku.

Dodana vrijednost

Svi materijali polaznicima će biti dostupni putem Moodle sustava kao i mogućnost postavljanja dodatnih pitanja i nakon webinara.

Sadržaj webinara

• Osnovni pojmovi strateškog planiranja

• Analiza situacije i definiranje željenih ciljeva

• Organizacija procesa i upravljanje

• Strateški plan

• Implementacija plana unutar vremenskog razdoblja

• Definiranje metode praćenja napretka

• Evaluacija i kontrola rezultata i dugoročnih učinaka provedbe plana

O predavaču

Maja Dragojević Bačić, voditeljica Poduzetničkog centra Synergia - vodi i razvija poslovanje tvrtke u području eliminiranja administrativnih opterećenja i poboljšanja poslovnog okruženja, te vodi segment financijskog savjetovanja i računovodstveni odjel.

Posjeduje višegodišnje radno iskustvo u savjetovanju top managementa različitih gospodarskih sektora, upravljanju financijskim procesima poduzeća i neprofitnih organizacija kao i provedbi projekata financiranih iz EU fondova. Svojim djelovanjem doprinijela je uspostavljanju te razvoju inovacija i inovacijskih sustava za praćenje financijskih procesa, te kreiranju potrebnih računovodstvenih analitika i izvještaja.