Google AdWords i Google Analytics

Otkrij tajne i trikove najpopularnije metode online oglašavanja. Privuci i ugrabi kupce, upoznaj ih i zadrži uz pomoć Google AdWordsa i Google Analyticsa.

Kreni individualno

Prilagodi nastavu svojim potrebama i brže postigni željeni cilj! Rezerviraj probni sat po povoljnoj cijeni i ako budeš zadovoljan, zajedno ćemo kreirati individualnu nastavu za tebe.

Rezerviraj probni sat

Seminar je namijenjen marketinškim djelatnicima i onima koji se žele baviti online oglašavanjem, malim i srednjim poduzetnicima u svrhu poboljšanja i širenja poslovanja kao i svima koje zanima digitalni marketing. Koncipiran je kroz teorijsku i praktičnu nastavu s puno vježbi i primjera iz prakse.

Individualna nastava

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati i kroz individualnu nastavu. Prilagodi nastavu svojim potrebama i mnogo brže postigni željeni cilj!

Prednosti individualne nastave su:

  • Brže usvajanje gradiva (u 50% satnice predviđene za grupnu nastavu moguće je prijeći predviđeno gradivo)
  • Nema ograničenja u broju sati i brzini napredovanja
  • Potpuna usklađenost sadržaja predavanja s tvojim ciljevima
  • Maksimalna fleksibilnost termina
  • Mogućnost otkazivanja dogovorenog termina zbog izvanrednih obveza (do 24 sata ranije bez naknade)
  • U cijenu su uključeni udžbenik i svi radni materijali
  • Mogućnost odabira povoljnijeg plaćanja u paketima od 10, 20, 30 ili više školskih sati

Kreirajmo zajedno edukaciju prilagođenu tvojim potrebama

Grupna nastava

Nažalost, trenutačno nemamo raspoložive grupne termine za ovaj seminar. 

Ostavi nam svoje podatke i mi ćemo ti javiti sljedeći grupni termin za ovaj tečaj.

Ili odmah kreni individualno.

Nažalost, trenutačno nemamo raspoložive grupne termine za ovaj seminar. 

Ostavi nam svoje podatke i mi ćemo ti javiti sljedeći grupni termin za ovaj tečaj.

Ili odmah kreni individualno.

Program seminara

Seminar traje 16 školskih sati i uključuje ove teme:

  • Uvod u digitalni marketing
  • Postavke Google AdWords kampanje
  • Određivanje marketinških ciljeva Google AdWords kampanje
  • Odabir vrste kampanje
  • Određivanje ciljnih skupina
  • Strategija licitacije s cijenom po kliku CPC – (Cost Per Click)
  • Odabir ključnih riječi i upis negativnih ključnih riječi
  • Pisanje kvalitetnog i atraktivnog oglasa / grupe oglasa
  • Uvid u opcije proširenja oglasa
  • Analiza statističkih podataka o AdWords kampanji – stopa klikanja – CTR (Click-through rate), pojavljivanje oglasa
  • Praćenje konverzije klikova potencijalnih korisnika u stvarne kupce
  • Google My Business
  • Mjerenje povrata ulaganja – ROI (Return on Investment)
  • Pregled i dijagnostika AdWords oglasa
  • Kako implementirati alat Google Analytics na web-stranicu za mjerenje i procjenu posjetitelja, konverzije i prometa
  • Kako detaljno upoznati posjetitelje web-stranice – Google Analytics
  • Istraživanje tržišta preko Google Analyticsa
  • Generiranje važnih izvještaja i analiza – grafikoni i statistički podaci

O predavačici

Suzana Pavić, mr. sc. oec.

Vodi tvrtku za marketing, poslovno savjetovanje i edukaciju. Završila je poslijediplomski znanstveni studij marketinga, s posebnim interesom i fokusom na razvijanje i implementiranje internetskog marketinga. Predaje na učilištima ekonomske predmete i na online fakultetu mentorira brojne kolegije iz poslovne ekonomije, uključujući i kolegij Internetski marketing.

Ciljevi seminara

Nakon završetka seminara polaznici će:

  • Naučiti izraditi učinkovitu Google AdWords kampanju
  • Povezati marketinšku teoriju s Google AdWordsom
  • Svladati tehnike testiranja i unapređenja Google AdWords oglasa
  • Primijeniti Google Analytics u upoznavanju posjetitelja weba i mjerenju pretvorbe i prodajnog prometa