Prodajne vještine

Istraživanja su pokazala da više od 50% najboljih prodajnih menadžera u tvrtkama nema vremena obučavati i razvijati svoje prodajne timove. EdukaCentar čini to umjesto njih. Uz naš seminar nauči aktivno slušati, usmjeravati tijek prodajnog razgovora i zadovoljiti klijentove potrebe.

Kreni individualno

Prilagodi nastavu svojim potrebama i brže postigni željeni cilj! Rezerviraj probni sat po povoljnoj cijeni i ako budeš zadovoljan, zajedno ćemo kreirati individualnu nastavu za tebe.

Rezerviraj probni sat

Cilj je seminara podučiti polaznike vještinama prilagođavanja klijentu, razviti sposobnost aktivnog slušanja, usmjeravati prodajni razgovor i zadovoljiti klijentove potrebe. Namijenjen je osobama uključenima u procese prodaje i voditeljima nabave. 

Individualna nastava

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati i kroz individualnu nastavu. Prilagodi nastavu svojim potrebama i mnogo brže postigni željeni cilj!

Prednosti individualne nastave su:

  • Brže usvajanje gradiva (u 50% satnice predviđene za grupnu nastavu moguće je prijeći predviđeno gradivo)
  • Nema ograničenja u broju sati i brzini napredovanja
  • Potpuna usklađenost sadržaja predavanja s tvojim ciljevima
  • Maksimalna fleksibilnost termina
  • Mogućnost otkazivanja dogovorenog termina zbog izvanrednih obveza (do 24 sata ranije bez naknade)
  • U cijenu su uključeni udžbenik i svi radni materijali
  • Mogućnost odabira povoljnijeg plaćanja u paketima od 10, 20, 30 ili više školskih sati

Kreirajmo zajedno edukaciju prilagođenu tvojim potrebama

Grupna nastava

Nažalost, trenutačno nemamo raspoložive grupne termine za ovaj seminar. 

Ostavi nam svoje podatke i mi ćemo ti javiti sljedeći grupni termin za ovaj tečaj.

Ili odmah kreni individualno.

Nažalost, trenutačno nemamo raspoložive grupne termine za ovaj seminar. 

Ostavi nam svoje podatke i mi ćemo ti javiti sljedeći grupni termin za ovaj tečaj.

Ili odmah kreni individualno.

Program seminara

Sadržaj

  • Key account management
  • CRM strategije
  • targetiranje
  • Efektivno upravljanje ponudama
  • Planiranje, predviđanje i analiza učinka
  • Upravljanje prodajnim aktivnostima
  • Sales Performance
  • Optimizacija Sales Management procesa

Trajanje

  • 20 školskih sati