5 savjeta kako zadržati pažnju na društvenim mrežama tijekom ljeta

19. 7. 2019.

Promjena godišnjih doba mijenja i navike vaše publike, a to se posebno osjeti tijekom ljeta. Sve je nekako opuštenije i usporenije, većina vremena provodi se vani, a novi projekti skupljaju prašinu u ladici do nekih hladnijih dana.

Ako se bavite iznajmljivanjem apartmana, prodajom ljetne opreme ili vanjskim aktivnostima, ovo je vrhunac godine za vas. No što je sa svima ostalima, trebaju li oni staviti ključ u bravu i pričekati kraj nepovoljne sezone? Mi tvrdimo da apsolutno ne – samo se trebaju prilagoditi trenutnim (vrućim) uvjetima.

Priznajemo, sunce i kupanje nisu nimalo zanemarivi konkurenti. Ali uz prilagodbu sadržaja te načina komunikacije vaši profili na društvenim mrežama mogu zaplijeniti pažnju i eksplodirati od aktivnosti unatoč sporim ljetnim mjesecima:

1. Mobilna verzija na prvom mjestu.

Kako raste temperatura zraka, tako raste i potreba da se što više vremena provodi vani - na plažama, terasama ili debelom hladu gradskih parkova. Zbog toga vaši pratitelji sve rjeđe sjedaju za računala, ali pogodite što im je i dalje postojano zalijepljeno za dlan?

Tako je, od mobitela se ne odvajamo bez obzira na godišnje doba.

Zapamtite da će se većina vašeg sadržaja tijekom ljeta gledati na mobilnim uređajima i zato dobro provjerite prije objavljivanja jesu li videa, storyji i linkovi prilagođeni tim uvjetima.

2. Povežite svoj sadržaj s aktualnim događajima.

Iako se čini da cijeli svijet lagano usporava tijekom ljeta, događanja i vijesti o njima ipak nikada ne staju. Povežite se s onim što se trenutno događa u svijetu - komentirajte aktualne događaje i zauzmite stajalište o njima ili kreativno odgovorite na temu koja je trenutno zanimljiva vašim pratiteljima.

Nema ništa loše u povezivanju vašeg brenda s aktualnostima – tako održavate svoj sadržaj svježim, relevantnim i u konačnici - zanimljivim.

3. Igrajte se!

Ljeto ima posebnu moć da probudi djecu u nama, vjerojatno zbog uspomena na sve one duuuge ljetne praznike. Upotrijebite to u svoju korist – igrajte se sa svojim pratiteljima, postavljajte im pitanja i zagonetke ili organizirajte nagradnu igru. Sve povezano s ljetnom tematikom, naravno!

Npr. objavite fotku gdje je netko od zaposlenika na odmoru i neka pogađaju lokaciju, organizirajte veliki nagradni natječaj koji će dodatno pomoći širenju vašeg sadržaja preko profila pratitelja, objavljujte rečenice koji pratitelji mogu nadopuniti svojim izborima (npr. Moja omiljena ljetna hrana je _____, Moje najdraže mjesto za ljetovanje je ______ ) – ideja je more, upecajte svoju!

4. Budite vizualni.

Ovaj savjet možete (i trebate) primijeniti na društvene mreže bez obzira na godišnje doba, ali tijekom ljeta ljudima se posebno ne da gubiti vrijeme na čitanje. Zato se manite dugih tekstualnih objava i dodatnu pozornost posvetite vizualnom sadržaju. Neka slike i videa koje objavljujete budu provučeni kroz ljetnu temu - svijetlih živopisnih boja, uz zabavne fontove i motive koje će pratitelje asocirati na ljeto (npr. havajske košulje, hladna pića, plaža, more, odmor…).

5. Obradite univerzalne ljetne teme.

Zdravlje, wellness i putovanja motaju se po glavi gotovo svima tijekom ljeta, zato nećete pogriješiti ako kroz sadržaj koji objavljujete dotaknete bilo koju od navedenih tema. Čak i ako vaša niša inače nije usko vezani uz njih, sigurni smo da vam pratitelji neće zamjeriti pokoji koristan savjet, recept ili kreativnu ideju za putovanje. Dapače, bit će im ugodno osvježenje!

Koju god strategiju odabrali, uvijek testirajte na svojim pratiteljima i prilagodite se njihovim potrebama. Svaka publika je različita i ima različite želje i navike koje možete upoznati i naučiti, ali jedno je sigurno – bit će ovo dugo toplo ljeto!