Koliko korona virus utječe na digitalni marketing

17. 4. 2020.

Pojava korona virusa navela je kompanije da preispitaju svoje marketinške proračune za 2020. godinu pa tako tvrtke usvajaju nove strategije i raspodjeljuju svoj postojeći marketinški proračun na digitalni marketing.

Osim što utječe na naše živote, korona virus je počeo utjecati na globalnu ekonomiju jer su zemlje prisiljene zatvoriti granice kako bi spasile ljude od pandemije, stoga se većina poduzeća trudi omogućiti zaposlenicima rad s udaljenih lokacija putem interneta. Tako su i klasični oblici marketinga postali manje korisni i velika većina usmjerila je svoj budžet na digitalni marketing. 

Glavna prednost digitalnog marketinga je ta što je univerzalno primjenjiv, a njegovi rezultati su mjerljivi. Savjetuje se obnoviti postojeće marketinške kampanje ili smisliti nove jer postoji sjajna prilika za povećanjem online poslovanja i prodaje. Usmjeravanje vašeg napora na digitalni marketing nakon izbijanja korona virusa dat će vam prednost u odnosu na vaše konkurente koji možda nisu stigli tako brzo reagirati.

Digitalni marketing sada je važniji nego ikad prije jer se mnogi ljudi samoizoliraju. Kao rezultat toga, oni su gladni sadržaja. Budući da ljudi sjede na svojim prijenosnim računalima, telefonima i tabletima koji konzumiraju mrežni sadržaj, potražnja za internetskim oglašavanjem i e-trgovinom vjerojatno će rasti zbog ljudi koji izbjegavaju fizičke transakcije. Ako želite utjecati na svoju internetsku prisutnost koristeći digitalni marketing, sada je vrijeme.

Čak i ako ne razmišljate o ulaganju u online oglašavanje, postoji mnogo opcija koje možete istražiti i primijeniti kako biste maksimizirali svoju vidljivost poslovanja i svoju marketinšku strategiju. Neki od njih uključuju:

Sadržajni marketing

Počnite koristiti svoju web stranicu i generirajte novi sadržaj za svoj blog koji se može ponovo upotrijebiti na društvenim medijima i potrudite se da se vaša digitalna prisutnost izdvoji korisnim sadržajem koji pruža vrijednost i rješava probleme.

SEO

Provjerite i ispravite tehničke pogreške na vašoj web stranici, koje će se nakon ispravljanja odmah odraziti na izvedbu vaše web stranice na tražilicama, provjerite rangiranje i poboljšajte strategiju ključnih riječi vaše web stranice kako biste poboljšali količinu i kvalitetu prometa na vašem webu.

Video i animacija

Stvorite video ideje i otvorite taj YouTube kanal koji ste uvijek odgađali. Započnite stvarati privlačne videozapise o vašim poslovnim uslugama i proizvodima. 

Revizija web stranice

Pregledajte svoju web stranicu iz perspektive korisnika i provjerite postoji li poziv na akciju na svakoj stranici vaše web stranice s pravom porukom koja korisnike poziva na tu istu akciju.

Usmjeravanje na digitalni marketing nakon pojave korona virusa dat će vam prednost u odnosu na konkurente i omogućiti vam da nastavite voditi posao jačajući vašu internetsku prisutnost. Kriza će se brzo završiti, nadamo se, i sav vaš trud isplatit će se. Dakle, počnite jačati svoju internetsku prisutnost već danas usredotočujući se na promociju vašeg poslovanja digitalnim marketingom.

 

*Prema izvješću WARC-a (World  Advertising Research Center), globalna potrošnja na oglašavanje porasti će na 660 milijardi dolara, a online oglašavanje porast će za 13,2% kroz 2020. godinu.*