Posljednjih tjedana svjedočili smo kako su poslodavci ubrzano tražili tehnička rješenja za rad od kuće i u šumi propisa tražili odgovore kako bi osigurali zakoniti rad od kuće za svoje radnike.
Ipak, mnogima to nije pošlo za rukom pa iako se u početku situacija za radnike i poslodavce činila kao win-win; radnici su radili više, manje su izostajali s posla, nisu morali putovati na posao i bili su zadovoljniji a s druge strane poslodavci su štedjeli na prostornim resursima i određenim nabavkama materijalnih i uredskih potrepština takva slika nije dugo potrajala.
Radnici su se počeli žalili na usamljenost, prekinuti su socijalni kontakti nužni za produktivni timski rad i nestala je radna kreativnost. Da bi se zadržala kreativnost i produktivnost od radnika ali i poslodavaca se očekuje šira prilagodba novim uvjetima rada. To uključuje između ostalog i bolju procjenu menadžmenta o produktivnosti rada na daljinu. Umjesto prisutnosti u uredima, važnim su postali ostvareni zadaci i postignuti ciljevi.
Osim toga, preporučuje se učestalo održavanje videokonferencija ili nekih drugih načina komuniciranja u kojima će radnici međusobno moći razgovarati licem u lice, iznositi svoje ideje i na njih dobivati izravnu reakciju od svojih kolega i nadređenih.
S druge strane, potrebno je također pravno i tehnološki urediti rad od kuće, donijeti odgovarajuće odluke i ispuniti potrebne obrasce te voditi računa o zakonitom postupanju prilikom rada od kuće. Na ovom webinaru dobiti ćete odgovore na sva pitanja u vezi pravnog i tehnološkog uređenja rada od kuće te na koji način pratiti i postići veću produktivnost radnika.