Unaprijedite poslovne odnose, timsku suradnju i profesionalnu učinkovitost
U današnjem poslovnom svijetu, učinkovita komunikacija jedan je od najvažnijih faktora uspjeha. Bez jasnog izražavanja, aktivnog slušanja i sposobnosti rješavanja konflikata, teško je ostvariti timsku sinergiju i graditi snažne profesionalne odnose. Ova edukacija osmišljena je kako bi polaznicima pružila praktične alate, tehnike i strategije za sigurniju, jasniju i uspješniju poslovnu komunikaciju.
Program je idealan za sve koji žele poboljšati suradnju, unaprijediti odnose s klijentima, voditi razgovore s više samopouzdanja i razviti komunikacijsku fleksibilnost u različitim situacijama — od internih sastanaka do zahtjevnih pregovora.
Teme edukacije
1. Osnove poslovne komunikacije
- temeljni principi jasnog, profesionalnog i strukturiranog izražavanja
- kako prenijeti ključne poruke precizno i sa sigurnošću
- komunikacijski modeli koji povećavaju učinkovitost i razumijevanje
2. Aktivno slušanje
- kako slušati s namjerom razumijevanja, a ne odgovora
- tehnike zrcaljenja, parafraziranja i postavljanja pravih pitanja
- sprječavanje nesporazuma i povećanje povjerenja u razgovoru
3. Rješavanje konflikata
- prepoznavanje uzroka sukoba i upravljanje emocijama
- strategije smirivanja napetih situacija
- kako od konflikta doći do konstruktivnog rješenja
4. Kulturne razlike i globalna komunikacija
- komunikacija u multikulturalnom radnom okruženju
- razlike u verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji među kulturama
- kako izbjeći nesporazume u međunarodnim poslovnim odnosima
5. Role play i komunikacijske simulacije
- praktične vježbe stvarnih poslovnih situacija
- komunikacija na sastancima, prezentacijama, pregovorima i 1:1 razgovorima
- povratna informacija i prilagodba komunikacijskog stila u realnom vremenu
6. Učinkovita povratna informacija (feedback) – dodatna preporučena tema
- kako davati i primati feedback profesionalno i konstruktivno
- model “situacija–ponašanje–učinak”
- razvoj kulture otvorene komunikacije unutar tima
7. Emocionalna inteligencija u komunikaciji – dodatak za puni program
- upravljanje emocijama tijekom zahtjevnih razgovora
- empatija kao alat za poboljšanje suradnje
- komunikacijska fleksibilnost u stresnim situacijama
Što polaznici dobivaju?
- veće samopouzdanje u svakodnevnim poslovnim razgovorima
- snažniju interpersonalnu komunikaciju
- bolje rješavanje konflikata i izazovnih situacija
- kvalitetniju suradnju unutar tima
- razumijevanje multikulturalnih situacija i globalnih komunikacijskih standarda
- praktične vještine primjenjive odmah
Ova edukacija kombinira stručna znanja, interaktivne metode rada i realne poslovne scenarije, osiguravajući maksimalno učenje i primjenu u praksi.
Način izvođenja edukacije
Uživo na adresi klijenta
Edukaciju je moguće održati u prostorijama vaše tvrtke, uz potpuno prilagođen program specifičnim potrebama tima.
Online edukacija (individualno)
Fleksibilno i interaktivno online iskustvo za pojedince koji žele raditi 1:1 s trenerom.
Za koga je edukacija namijenjena?
- zaposlenike svih odjela
- voditelje timova i menadžere
- HR stručnjake i interne komunikatore
- prodajne i korisničke službe
- sve koji žele profesionalno napredovati kroz kvalitetniju komunikaciju