Društvene mreže

Prisutnost organizacija i brendova na društvenim mrežama danas je neizostavan dio svake ozbiljne marketinške strategije. Društvene mreže postale su nezaobilazan kanal za promociju i angažman korisnika i potencijalnih kupaca zbog široke upotrebe i brojnosti populacije koja društvene mreže koristi, prilagodljivosti sadržaja koje takve mreže podržavaju, ali i zbog mogućnosti jako dobrog ciljanja raznih skupina na mrežama.

Osim što su financijski daleko manje zahtjevne za razliku od marketinških alata starije generacije, prednost društvenih mreža je ta što korisnici objave preko njih doživljavaju manje kao oglašavanje, a više kao prijateljske preporuke. Društvene mreže idealne su za brand kampanje ili za objave i novosti te održavanje lojalnosti i baze kupaca i
korisnika. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Društvene mreže". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Društvene mreže". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Ciljevi i krajnji korisnici

Cilj ove edukacijski modula je polaznike naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova , izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, kako odabrati najbolje društvene mreže za svoj brand, organizaciju ili proizvod, povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do
ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje.

Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

Ovaj seminar namijenjen je svima koji svima koji sebe, svoju organizaciju ili poslovanje žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bez obzira na prethodno iskustvo. Namijenjen je isto tako osobama koji žele povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža, bilo da je riječ o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a žele iskoristiti prednosti prisutnosti na društvenim mrežama.

Edukacijski moduli

MODUL 1:
Uvod u društvene mreže i uloga marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom
marketingu (gdje smo bili, gdje smo sada, kamo idemo te kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?
MODUL 2:
Strateški razvoj digitalnog branda i prisutnosti na društvenim mrežama (definiranje pozicije branda, postavljanje ciljeva, odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve, odabir tona i načina komunikacije i kreiranje plana komunikacije).

MODUL 3:
Content management i osnove digitalnog storytellinga: sadržaj na društvenim mrežama (kreiranje, plasiranje i upravljanje sadržajem za pojedine društvene mreže).

MODUL 4.
Komunikacija na društvenim mrežama (upravljanje komunikacijom s korisnicima i infuencerima na društvenim mrežama, krizno komuniciranje na društvenim mrežama).

MODUL 5:
Praćenje rezultata komunikacije i marketinga na društvenim mrežama (Facebook Insights, društvene mreže u Google Analyticsu, dodatni alati i savjeti)