Društvene mreže

Prisutnost organizacija i brendova na društvenim mrežama danas je neizostavan dio svake ozbiljne marketinške strategije. Društvene mreže postale su nezaobilazan kanal za promociju i angažman korisnika i potencijalnih kupaca zbog široke upotrebe i brojnosti populacije koja društvene mreže koristi, prilagodljivosti sadržaja koje takve mreže podržavaju, ali i zbog mogućnosti jako dobrog ciljanja raznih skupina na mrežama.

Osim što su financijski daleko manje zahtjevne za razliku od marketinških alata starije generacije, prednost društvenih mreža je ta što korisnici objave preko njih doživljavaju manje kao oglašavanje, a više kao prijateljske preporuke. Društvene mreže idealne su za brand kampanje ili za objave i novosti te održavanje lojalnosti i baze kupaca i
korisnika. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Društvene mreže". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Društvene mreže". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Ciljevi i krajnji korisnici

Cilj ove edukacijski modula je polaznike naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova , izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, kako odabrati najbolje društvene mreže za svoj brand, organizaciju ili proizvod, povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do
ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje.

Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

Ovaj seminar namijenjen je svima koji svima koji sebe, svoju organizaciju ili poslovanje žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bez obzira na prethodno iskustvo. Namijenjen je isto tako osobama koji žele povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža, bilo da je riječ o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a žele iskoristiti prednosti prisutnosti na društvenim mrežama.

Edukacijski moduli

MODUL 1:
Uvod u društvene mreže i uloga marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom
marketingu (gdje smo bili, gdje smo sada, kamo idemo te kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?
MODUL 2:
Strateški razvoj digitalnog branda i prisutnosti na društvenim mrežama (definiranje pozicije branda, postavljanje ciljeva, odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve, odabir tona i načina komunikacije i kreiranje plana komunikacije).

MODUL 3:
Content management i osnove digitalnog storytellinga: sadržaj na društvenim mrežama (kreiranje, plasiranje i upravljanje sadržajem za pojedine društvene mreže).

MODUL 4.
Komunikacija na društvenim mrežama (upravljanje komunikacijom s korisnicima i influencerima na društvenim mrežama, krizno komuniciranje na društvenim mrežama).

MODUL 5:
Praćenje rezultata komunikacije i marketinga na društvenim mrežama (Facebook Insights, društvene mreže u Google Analyticsu, dodatni alati i savjeti)

Prednosti poslovnih edukacija u EdukaCentru

Prilagođeni tečajevi. Tečajevi su prilagođeni trenutnim kompetencijama polaznika stoga možeš biti siguran da nećeš gubiti vrijeme na materijale koji nisu prilagođeni tvom predznanju i mogućnostima.

Grupna nastava. Svoje nove poslovne vještine možeš učiti na grupnoj nastavi gdje odmah imaš priliku koristiti naučeno u komunikaciji s drugim polaznicima. Takav pristup edukaciji pomoći će ti sagledati problematiku iz različitih perspektiva i olakšati put do kreativnih rješenja.

Individualna nastava. Osim grupne, Edukacentar nudi i mogućnost individualne nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.

Nastava na lokaciji ili online. Osim nastave u suvremenim učionicama na našoj lokaciji, postoji i mogućnost organiziranja nastave na lokaciji koja tebi više odgovara. Uz to, organiziramo i online edukacije za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma.

Stjecanje novog zvanja. Po završetku određenih programa dobit ćeš Uvjerenje o osposobljavanju/usavršavanju propisano od Ministarstva znanosti i obrazovanja koje omogućuje upis zvanja u radnu knjižicu.

Probni sat. Ako i dalje nisi siguran jesu poslovne u Edukacentru primjerene za tebe ili tvoje zaposlenike, postoji i mogućnost dogovaranja probnog sata tijekom kojeg se možeš osobno uvjeriti u sve nabrojane prednosti.