Komunikacijske vještine

Cilj je ove edukacije detaljnije upoznati sve zamke komunikacije koja je neizbježni dio naše svakodnevnice. Uz nekoliko smjernica steći ćemo potrebne vještine kako bismo iskoristili njene prednosti, uspješno izbjegli sve nesporazume, sebe predstavili u najboljem svjetlu i naposljetku vodili kvalitetnu konverzaciju u poslovnom okruženju.

Komunikacija je neizostavan dio svakodnevnog života. Mnogi od nas je, doduše, uzimaju zdravo za gotovo s jako puno „Pa pretpostavila/o sam da si shvatio/la“ ili „Mislila/o sam da je sve jasno“. Kako ne bismo ostavili prostor pretpostavkama i šumovima u komunikaciji, trebali bismo jasno (i ponekad glasno) prenijeti poruku. Ali je li to baš tako jednostavno?
Ova edukacija posvećena je komunikacijskim vještinama. Pojasnit ćemo što točno komunikacija znači, što su poruke, a što ciljevi komunikacije, što govorimo kada ne govorimo uopće, zašto je asertivnost važan dio komunikacije, kako se pripremiti za javni nastup i još mnogo toga. Naravno, neizbježan dio kada govorimo o komunikaciji na poslu je i interna komunikacija u tvrtkama – kako postići kvalitetnu komunikaciju s nadređenima / podređenima / partnerima / klijentima?
Za kraj, igrat ćemo različite uloge u kreativnim radionicama.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Komunikacijske vještine". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Komunikacijske vještine". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kome je edukacija namijenjena?

Vlasnicima srednjih i malih tvrtki, zaposlenima u javnom sektoru (lokalne i regionalne (samo)uprave)), studentima

Teme

Komunikacijske vještine 
a) Što je komunikacija?
b) Želiš nešto reći, a ne znaš kako prenijeti poruku?
c) Što je aktivno slušanje?
d) Pisana vs. usmena komunikacija – koju koristiti i kada?
e) Asertivnost u komunikaciji – zašto biti asertivan?

Komunikacijske vještine ne obuhvaćaju samo govor, već generalno razumijevanje naše okoline. Komunikacija je složen proces u kojem rijetko vodimo računa o svim dijelovima – govor, pisanje, neverbalna komunikacija, publika… Polaznici će dobiti uvid u to što znači komunikacija, koji su njezini dijelovi, ali i ciljevi. Bez aktivnog slušanja, nema dobre komunikacije stoga ćemo proći zašto je važno slušati, koja je razlika između pisane i usmene komunikacije te na koji način reći što stvarno želimo ili ne želimo.

Neverbalna komunikacija (tips & tricks)
a) Što govori lice u komunikaciji?
b) Što govori tijelo u komunikaciji?
c) Što govori odjeća u komunikaciji?

Prema nekim istraživanjima, neverbalna komunikacija ima veću važnost od verbalne u odnosu 90:10 posto. Polaznici će kroz primjere naučiti zašto toliko obraćamo pažnju na način na koji ljudi govore, nego na to što govore. Upravo iz tog razloga, proći ćemo koji su dijelovi neverbalne komunikacije te što nam govori lice, tijelo i odjeća u komunikaciji.  

Javni nastup 
a) Kako pobijediti strah od javnog nastupa?
b) Kako se pripremiti za javni nastup?
c) Kako napisati i održati govor?

Javni nastup ponekad može izazvati veliku količinu stresa i nelagode. Kako izbjeći napetost prije javnog nastupa? Polaznici će naučiti kako se kvalitetno pripremiti za nastup, od govora, materijala te neočekivanih situacija.   

Konflikti – rješavanja konflikata i stresa
a) Što kada nastane konflikt?
b) Komunikacija s osobom/osobama s kojima se konflikt dogodio?
c) Kako izbjeći stres na poslu?

Kako konflikti utječu na naš rad? Kako ih izbjeći, a kada se dogode, kako ih riješiti? Ovo su samo neka od pitanja na koja ćemo pružiti odgovor kako bi polaznici naučili kako prepoznati konfliktnu osobu te kako se suočiti s osobom/ama s kojom se konflikt dogodio.                                  

Interna komunikacija 
a) Zašto je važna interna komunikacija
b) Kako komunicirati sa šefovima
c) Kako komunicirati s kolegama i vanjskim suradnicima

Bez obzira na to čime se tvrtka bavi, interna komunikacija je iznimno važan dio poslovnog okruženja. Polaznici će naučiti koji su kanali interne komunikacije te kako komunicirati s nadređenima u tvrtki, a kako s kolegama i klijentima. Cilj je naučiti razlikovati kome se obraćamo te kako komunikacijom prepoznati potrebe ljudi s kojima komuniciramo.     

Radionice 

A) Predstavljanje proizvoda partnerima vs. korisnicima
B) Prepoznavanje potreba korisnika
C) Komunikacijske vještine – slušanje vs. govor
D) Mail vs. Razgovor uživo
E) Neverbalna komunikacija

Predavačice

Enea Hasukić završila je studij komunikologije i sociologije, a komunikacijama se bavi već pet godina. Uz posao PR Managera kojeg obavlja u agenciji Grizli komunikacije, koji je sve samo ne dosadan, Enea je odlučila otići korak dalje. Želja joj je oduvijek bila studirati i psihologiju, pa je nedavno uspješno krenula i na tečaj za licenciranog psihoterapeuta. Uz to, pohađa i MBA studij na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta. Kroz teme koje ćemo pokriti na edukaciji, Enea će navesti mnoštvo primjera iz prakse pa ćemo se dotaknuti svih izazova koji se tiču komunikacije s klijentima, publiciteta, društvenih mreža, kriznog komuniciranja, odnosa s medijima…

Kada nije u uredu, Eneu možete pronaći u prirodi. Planinarenje, putovanja u daleke zemlje istoka i čitanje samo su neke od aktivnosti kojima se opušta, a nisu joj strane i dobre serije i filmovi.

   

Maja Vratarić završila je studij komunikologije, a u agenciji Grizli komunikacije kao Accounting Manager radi više od četiri godine. Uz tečaj španjolskog jezika također pohađa MBA studij na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta. Želja za znanjem nije prestala, pa ćete na edukacijama koje smo vam pripremili, od Maje moći naučiti što je marketing, a što oglašavanje, kako komunicirati s teškim klijentima, a kako s dobavljačima, zašto neverbalna komunikacija ponekad ima veću važnost od verbalne i kako pripremiti dobar poslovni plan.

Cjelodnevno gledanje u tablice, pisanje mailova i izradu planova Maja voli zamijeniti ili teretanom ili kuhinjom. Dok čeka duži godišnji, Maju ćete sresti na autocesti jer je odlična u organizaciji vikend-putovanja.