OPIS EDUKACIJE
Kako bi mogli biti i postati TOP komunikator važno je prepoznati svoj temperament sa kojim smo rođeni. Izvrstan alat za prepoznavanje razlika među ljudima/klijentima/zaposlenicima/kolegama koje je osmisli Hipokat već 400 g. prije naše ere, a usavršila nova znanost. Kako naš temperament utječe na komunikaciju i našu (ne)uspješnost, upoznati ćete kroz sistem BOJA.
Kada prepoznamo sebe, možemo lakše prepoznati druge. One druge koji su nam bitni u privatnom i poslovnom životu. Prepoznati „potrebe“ drugih u smislu komunikacije ključno je za dobre komunikatore. Svi oni ljudi koje slušamo, divimo im se i komentiramo kako su dobri prezenteri, uspješni u poslu i životu, su takvi upravo iz razloga što su uspjeli ispričati svoju priču na način kako ju žele čuti slušatelj! Ovo je bit dobre komunikacije i zato je ova radionica nezaobilazna za sve koji žele biti uspješniji i sretniji. Ovo je radionica koji će olakšati komunikaciju i savjetovanje te razumijevanje među ljudima. Otvoriti će vam se oči da zaista vidite tko ste vi, tko su drugi i kako sa svakim surađivati na najbolji mogući način!
Radionica je praktičnoga karaktera te je uključeno ispunjavanje testa osobnosti za svakog polaznika i njegova interpretacija od strane predavača.
Radionica, osim izrade i pojašnjenja testa osobnosti za svakog polaznika, uključuje i konkretne primjere kojima će se objasniti mnoge svakodnevne situacije u poslovnom i privatnom životu. Posebno se obrađuje tema asertivne komunikacije („JA“ poruke vs „TI“ poruke) te neverbalne komunikacije kroz primjere, vježbe i materijal za svakog polaznika.
Vježbe se rade individualno, u paru i grupno. Radionica je namijenjena profesionalcima raznih struka i nivoa rukovođenja.
ISHOD
1.Polaznici će moći razumijeti i osvijestiti svoj urođeni temperament po zanimljivom sistemu boja tj 4 tipa po Hipokratu
2. Polaznici će moći primjeniti stečene uvide o tome kakva treba biti komunikacija primjerena različitim tipovima temperamenata, kako bi time bolje i učinkovitije komunicirali i unaprijedili radnu učinkovitost , timski rad i samo poslovanje.
3. Polaznici će moći prepoznati osnovne tipove temperamenata te bolje komunicirati sa prijateljima, članovima obitelji i svima iz privatne sfere te bili stabilnije i sretnije osobe, a time i zaposlenici na radnim mjestima.
4. Polaznici će moći koristiti stečena znanja u raznim poljima poslovanja: kod primanja zaposlenika, rada u timu, pripreme pregovora sa poslovnim partnerima (kupcima/dobavljačima) i ostalim svakodnevnim situacijama
5. Polaznici će moći primijeniti stečene uvide za poboljšanje svojih privatnih odnosa
6. Polaznici će steći posebnu vještinu asertivne komunikacije koja je ključ za uspostavlajnje i
održavanje dobrih odnosa unutar firme i sa dobavljačima, klijentima, ostalim poslovnim partnerima
7. Polaznici će steći osnovne vještine neverbalne komunikacije te snagu iste svijesno koristiti u poslovnom i privatnom okruženju