Marketing - edukacije

Polaznici će nakon edukacije steći sva potrebna znanja vezana uz najosnovnije pojmove u marketingu, kao i samu strategiju marketinga, te mogućnosti za praktičnu implementaciju stečenih znanja.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Marketing - edukacije". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Marketing - edukacije". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Ciljevi seminara

Na ovoj edukaciji polaznici će naučiti:

  • Što je marketing mix i koja je njegova ključna uloga u svakoj organizaciji?
  • Zašto je važno strateški dobro planirati?
  • Kako složiti optimalan marketinški plan B2B i B2C?
  • Što je co-branding?
  • Što o svemu misli potrošač?
  • Koja je strateška uloga CRM-a u marketingu?

Program seminara

OSNOVE MARKETINGA

  • definicija
  • 4P, 6P (7P), marketing mix

BEST PRACTICE

  • najuspješniji proizvod jednog OPG-a kroz 4P

MARKETING STRATEGIJA/PLAN:

  • definicija, B2B/B2C
  • definicija, TV, radio, print, outdoor,sajmovi, internet, vertikalni marketing

BEST PRACTICE

  • najprodavaniji crijep u Hrvatskoj;
  • jedan od najvećih proizvodjača gradjevinskog materijala u svijetu

Trajanje edukacije: 6 školskih sati