Odnosi s javnošću - seminar

Odnosi s javnošću ( eng. public relations) neizostavan su segment ukupnog marketinškog miksa i poslovne strategije. Oni spadaju među vitalne funkcije organizacija i poduzeća koje omogućuju uspješnost i održivost poduzeća na poslovnoj sceni, prvenstveno kroz pravilnu i transparentnu komunikaciju s ciljnim javnostima: poslovnim sektorom, zakonodavstvom, medijima, klijentima, lojalnim korisnicima i internom javnošću. Praktičari odnosa s javnošću planiraju, uspostavljaju i održavaju dobar glas i međusobno razumijevanje između organizacije i njenih javnosti.

Za razliku od ostatka marketinških strategija koje funkcioniraju kao plaćeni medij, odnosi s javnošću su ‘zarađeni’ medij koji stvara pozitivnu operacijsku klimu, tj. reputaciju organizacije, poduzeća ili branda u kojoj je lakše djelovati, plasirati uslugu ili proizvod i održati se na tržištu. Odnosi s javnošću neizostavan su dio svake uspješne komunikacije koja strateški pristupa analizi trendova, predviđa njihove posljedice, savjetuje menadžere i provodi planirane programe akcija sa svrhom da služe organizacijskom i javnom interesu.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Odnosi s javnošću - seminar ". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Odnosi s javnošću - seminar ". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Krajnji korisnici

Ova edukacija namijenjena je svima onima koji komuniciraju s medijima te svima kojima znanje o odnosima može pomoći u svakodnevnom obavljanju posla. Polaznici će kroz praktične primjere naučiti osnove odnosa s javnošću, specifičnosti odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru, uspješno upravljanje reputacijom i brandom, naučiti kako raditi s medijima i organizirati konferenciju za novinare, kako organizirati event itd.

Edukacijski moduli

MODUL 1:
Odnosi s javnošću (povijest odnosa s javnošću, definicija odnosa s javnošću, vrste odnosa s javnošću, osnove odnosa s javnošću)

MODUL 2:
Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru ( specifičnosti, metode, etičnost, primjeri)

MODUL 3:
Odnosi s medijima (odnosi s novinarima, tehnike odnosa s medijima, adrema, objava za medije, informativni materijali, konferencija za medije, nastupi u medijima, neverbalna komunikacija, press clipping)

MODUL 4:
Stvaranje PR sadržaja ( copywriting , strategija i tehnike pisanja, kombinacija vizualne komunikacije i tekstualne poruke)

MODUL 5:
Event management , lobiranje, sponzorstva i donacije ( karakteristike marketinških evenata, planiranje i provođenje evenata, analiza, istraživanje, planiranje, ostvarivanje sponzorstva i osiguravanje donacija)

MODUL 6:
Javne kampanje i inovativno komuniciranje ( online i offline kampanje, komunikacijski alati, crowdsourcing, gerilski marketing)

MODUL 7:
Krizno komuniciranje ( definicija krize, utjecaj krize na poslovanje, odnosi s javnošću u vrijeme krize, krizni menadžment)

Trajnje

60 minuta individualna online nastava

90 minuta grupna nastava (do 3 osobe)

Individualna nastava  Edukacentar nudi mogućnost individualne online nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.