Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža

Želiš naučiti korake u planiranju uspješnog web shopa i vođenja društvenih mreža? Ova edukacija pružit će ti sva potrebna znanja i savjete koji su ključni za njegovo pokretanje i vođenje - od komunikacije s kupcima i dobavljačima, alata za upravljanje do samostalnog planiranja i uspješnog vođenja društvenih mreža! 

Iza dobrog i uspješnog web shopa nalazi se puno tajni velikih majstora! Na ovoj praktičnoj edukaciji naučit ćete sve od odabira platforme za web shop, opisa proizvoda pa sve do pravnog usklađivanja. I još mnogo toga! Osim toga, edukacija je namijenjena svakome tko želi naučiti kako pisati objave na društvenim mrežama koje prodaju, kako postići organski rast na Instagramu i kako plaćati oglase na Facebooku.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Sadržaj programa

Program edukacije Kako pokrenuti Webshop bez programera?

1. Ciljevi web shop-a:

  • Osnovne web shopa
  • Vizija i svrha web shopa
  • Kratkoročni i dugoročni ciljevi

2. Odabir platforme za web shop:

  • Preduvjeti za izbor platforme
  • Wordpress+WooCommerce
  • Magento
  • Prestashop
  • Shopify
  • Comms
  • Wix

3. Zakup domene i odabir hostinga:

  • Odabir prave domene
  • Što kada je domena zauzeta?
  • Besplatna domena
  • Preduvjeti i odabir hostinga

4. Ključni elementi dobrog web shop-a i uspostavljanje povjerenja:

  • Što čini dobar web shop?
  • Naslovna stranica
  • Prodajna stranica
  • Checkout
  • Vaša priča
  • Recenzije
  • Osnovni podaci

5. Priprema je pola posla:

  • Priprema informacijske arhitekture (kategorije i potkategorije) – princip i primjeri dobre i loše prakse
  • Priprema fotografija za web – primjeri dobre i loše prakse
  • Priprema videa za web

6. Opisi proizvoda:

  • Psihologija iza opisa proizvoda
  • Kako pisati opise koji prodaju
  • Primjeri dobrih i loših opisa
  • Priprema ostalih tekstova za web

7. Načini plaćanja:

  • Odabir payment procesora
  • Plaćanje i poslovanje s inozemstvom (EU i ostatak svijeta)
  • Sigurna kupovina – opcije

8. Dostavljačka služba:

  • Pregled opcija
  • Prijedlog rješenja fulfillment centra
  • Kada uvesti besplatnu dostavu?

9. Pravno usklađivanje:

  • Registracija poslovnog subjekta
  • Najvažniji zakoni o web trgovini
  • GDPR i zaštita podataka
  • Kako izbjeći kaznu?

10. Customer Care:

  • Psihologija komunikacije s kupcima i izazovi vas kao vlasnika
  • Zamjena proizvoda
  • Povrat proizvoda
  • Krizna komunikacija i rješavanje prigovora

Program edukacije Društvene mreže i organski rast na Instagramu

1. Predstavljanje i uvod

2. Teorija:

  • Osnove digitalnog marketinga i  društvenih mreža, te njihove prednosti
  • Trendovi u Europi kada je u pitanju digitalno i društvene mreže
  • Koliko je važno biti vidljiv u vrijeme epidemije, te kako se promijenio način poslovanja
  • Instagram 2016 i Instagram 2020
  • Tko je moja persona i kako ju odrediti
  • Kako kreirati objave koje prodaju
  • Instagram i FB analitika (gdje ih pronaći i što nam one govore)
  • Korisne aplikacije za svaki dan

 3. Vježbe:

  • VJEŽBA 1: Kreiranje persone
  • VJEŽBA 2: Raščlanjivanje problema persone
  • VJEŽBA 3:  Vrste objava na društvenim mrežama

O predavaču

1. Oksana Balyk Kirinčić je certificirani business coach i NLP Master, te eCommerce mentor. Nakon završenog formalnog obrazovanja i stjecanja titule magistra brodogradnje, svoju karijeru je započela u inozemnoj korporaciji na mjestu projektanta brodskih konstrukcija radeći u Hrvatskoj i Njemačkoj. Nakon nekoliko godina u korporaciji, poželjela je ostvariti vlastite ideje i ambicije te radi zaokret u karijeri i kreće u poduzetničke vode. Posljednjih godina vodi vlastiti webshop te je svakodnevno stjecala znanja i iskustva iz područja eCommercea i marketinga na čijim se područjima dodatna usavršavala. Vizionar, inicijator i veliki kreativac, radi na promociji online poslovanja i širenju eCommerce zajednice, te na društvenim mrežama na tjednoj bazi dijeli koristan i primjenjiv sadržaj u različitim formatima. Autorica je Ebooka “Kako napisati poslovni plan koji prolazi” u svrhu dobivanja poticaja za samozapošljavanje, koji je nastao nakon što je ostvarila potporu države te uvidjela brojne informacije i odgovore na pitanja koji nedostaju.

2. dipl.oec. Anđelka Valentić iza sebe ima rad u dvije korporacije, gdje je zadnje radila kao Marketing Supervisor. Diplomirala je Marketing management na Ekonomskom fakultetu 2004. i po završetku radi u struci. Veliki je ljubitelj društvenih mreža i digitalnog marketinga jer kako sama kaže sve je mjerljivo i brzo se vide rezultati.  Dodatno vodi PR i marketing za brendove u Hrvatskoj te joj je uža specijalnost Instagram i organski rast na društvenim mrežama za male poduzetnike i obrtnike.

Ciljevi

Ciljevi edukacije Kako pokrenuti Webshop bez programera?

  • Kako samostalno planirati i pripremiti sve što je potrebno za uspješno pokretanje web trgovine
  • Koji su to procesi u pozadini uspješne web trgovine
  • Kako odabrati platformu za izradu web trgovine koja će odgovarati njihovim zahtjevima i budžetu
  • Koji su ključni elementi za uspješnu web trgovinu i njihov koncept kako bi donosili konverzije
  • Tajne dobrih opisa proizvoda i kako ih primijeniti na vlastite proizvode
  • Kako ispravno kategorizirati proizvode
  • Kako uspješno komunicirati s kupcima na dnevnoj bazi i u kriznim situacijama
  • Zakone o zamjeni ili povratu proizvoda
  • Kako se vlastitom pričom istaknuti među konkurencijom
  • Kako ispravno registrirati poslovni subjekt za obavljanje ove djelatnosti
  • Kako izbjeći kazne postupajući u skladu sa zakonima o web trgovini

Ciljevi edukacije Društvene mreže i organski rast na Instagramu

  • Kako pisati objave na društvenim mrežama koje prodaju
  • Kako postići organski rast na Instagramu
  • Kako plaćati oglase na Facebooku.