Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža

Želiš naučiti korake u planiranju uspješnog web shopa i vođenja društvenih mreža? Nakon ove edukacije, moći ćeš samostalno pripremiti i izraditi web shop koji ostvaruje promet i donosi željenu zaradu. Uz to, naučit ćeš kako upravljati društvenim mrežama i kako iskoristiti njihov potencijal u svrhu promocije web shopa. Ova edukacija pružit će ti sva potrebna znanja i savjete koji su ključni za uspjeh u današnjem digitalnom svijetu.

Iza dobrog i uspješnog web shopa nalazi se puno tajni velikih majstora! Na ovoj praktičnoj edukaciji naučit ćete sve od odabira platforme za web shop, kako ga izraditi tako da pruža vrhunsko korisničko iskustvo, kako ga uskladiti sa zakonom i još mnogo toga! Osim toga, edukacija je namijenjena svakome tko želi naučiti kako pisati objave na društvenim mrežama koje prodaju, kako postići organski rast na Instagramu i kako raditi plaćene oglase na Facebooku.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Pokretanje Webshopa i vođenje društvenih mreža". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Sadržaj programa

Program edukacije Kako pokrenuti Webshop bez programera?

1. Ciljevi web shop-a:

  • Osnovne web shopa
  • Vizija i svrha web shopa
  • Kratkoročni i dugoročni ciljevi

2. Odabir platforme za web shop:

  • Preduvjeti za izbor platforme
  • Wordpress+WooCommerce
  • Prestashop
  • Shopify
  • Comms
  • Wix

3. Zakup domene i odabir hostinga:

  • Odabir prave domene
  • Što kada je domena zauzeta?
  • Besplatna domena
  • Preduvjeti i odabir hostinga

4. Ključni elementi dobrog web shop-a i uspostavljanje povjerenja:

  • Što čini dobar web shop?
  • Naslovna stranica
  • Prodajna stranica
  • Checkout
  • Vaša priča
  • Recenzije
  • Osnovni podaci

5. Priprema je pola posla:

  • Priprema informacijske arhitekture (kategorije i potkategorije) – princip i primjeri dobre i loše prakse
  • Priprema fotografija za web – primjeri dobre i loše prakse
  • Priprema videa za web

6. Opisi proizvoda:

  • Psihologija iza opisa proizvoda
  • Kako pisati opise koji prodaju
  • Primjeri dobrih i loših opisa
  • Priprema ostalih tekstova za web

7. Načini plaćanja:

  • Odabir payment procesora
  • Plaćanje i poslovanje s inozemstvom (EU i ostatak svijeta)
  • Sigurna kupovina – opcije

8. Dostavljačka služba:

  • Pregled opcija
  • Prijedlog rješenja fulfillment centra
  • Kada uvesti besplatnu dostavu?

9. Pravno usklađivanje:

  • Registracija poslovnog subjekta
  • Najvažniji zakoni o web trgovini
  • GDPR i zaštita podataka
  • Kako izbjeći kaznu?

10. Customer Care:

  • Psihologija komunikacije s kupcima i izazovi vas kao vlasnika
  • Zamjena proizvoda
  • Povrat proizvoda
  • Krizna komunikacija i rješavanje prigovora

Program edukacije Društvene mreže i organski rast na Instagramu

1. Predstavljanje i uvod

2. Teorija:

  • Osnove digitalnog marketinga i  društvenih mreža, te njihove prednosti
  • Trendovi u Europi kada je u pitanju digitalno i društvene mreže
  • Koliko je važno biti vidljiv u vrijeme epidemije, te kako se promijenio način poslovanja
  • Instagram 2016 i Instagram 2020
  • Tko je moja persona i kako ju odrediti
  • Kako kreirati objave koje prodaju
  • Instagram i FB analitika (gdje ih pronaći i što nam one govore)
  • Korisne aplikacije za svaki dan

 3. Vježbe:

  • VJEŽBA 1: Kreiranje persone
  • VJEŽBA 2: Raščlanjivanje problema persone
  • VJEŽBA 3:  Vrste objava na društvenim mrežama

Ciljevi

Ciljevi edukacije Kako pokrenuti Webshop bez programera?

  • Kako samostalno planirati i pripremiti sve što je potrebno za uspješno pokretanje web trgovine
  • Koji su to procesi u pozadini uspješne web trgovine
  • Kako odabrati platformu za izradu web trgovine koja će odgovarati njihovim zahtjevima i budžetu
  • Koji su ključni elementi za uspješnu web trgovinu i njihov koncept kako bi donosili konverzije
  • Tajne dobrih opisa proizvoda i kako ih primijeniti na vlastite proizvode
  • Kako ispravno kategorizirati proizvode
  • Kako uspješno komunicirati s kupcima na dnevnoj bazi i u kriznim situacijama
  • Zakone o zamjeni ili povratu proizvoda
  • Kako se vlastitom pričom istaknuti među konkurencijom
  • Kako ispravno registrirati poslovni subjekt za obavljanje ove djelatnosti
  • Kako izbjeći kazne postupajući u skladu sa zakonima o web trgovini

Ciljevi edukacije Društvene mreže i organski rast na Instagramu

  • Kako pisati objave na društvenim mrežama koje prodaju
  • Kako postići organski rast na Instagramu
  • Kako plaćati oglase na Facebooku.

O predavaču

1. Oksana Balyk Kirinčić je certificirani business coach i NLP Master, te eCommerce mentor. Nakon završenog formalnog obrazovanja i stjecanja titule magistra brodogradnje, svoju karijeru je započela u inozemnoj korporaciji na mjestu projektanta brodskih konstrukcija radeći u Hrvatskoj i Njemačkoj. Nakon nekoliko godina u korporaciji, poželjela je ostvariti vlastite ideje i ambicije te radi zaokret u karijeri i kreće u poduzetničke vode. Posljednjih godina vodi vlastiti webshop te je svakodnevno stjecala znanja i iskustva iz područja eCommercea i marketinga na čijim se područjima dodatna usavršavala. Vizionar, inicijator i veliki kreativac, radi na promociji online poslovanja i širenju eCommerce zajednice, te na društvenim mrežama na tjednoj bazi dijeli koristan i primjenjiv sadržaj u različitim formatima. 

2. dipl.oec. Anđelka Valentić iza sebe ima rad u dvije korporacije, gdje je zadnje radila kao Marketing Supervisor. Diplomirala je Marketing management na Ekonomskom fakultetu 2004. i po završetku radi u struci. Veliki je ljubitelj društvenih mreža i digitalnog marketinga jer kako sama kaže sve je mjerljivo i brzo se vide rezultati.  Dodatno vodi PR i marketing za brendove u Hrvatskoj te joj je uža specijalnost Instagram i organski rast na društvenim mrežama za male poduzetnike i obrtnike.

Trajnje

60 minuta individualna online nastava

90 minuta grupna nastava (do 3 osobe)

Individualna nastava  Edukacentar nudi mogućnost individualne online nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.