Edukacije za voditelje ureda/poslovne tajnice

Predstavljamo seriju edukativnih programa fokusiranih na poslovnu komunikaciju i komunikacijske vještine za voditelje/ice ureda, poslovne tajnike/ce i administratore.

Nakon što sudionici završe seminare, bit će u mogućnosti definirati i opisati osnovne pojmove povezane s komunikacijom u poslovnom okruženju te primijeniti stečena znanja u svakodnevnom radu. To uključuje rješavanje konkretnih problema, učinkovitije organiziranje radnog mjesta te određivanje prioriteta.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Edukacije za voditelje ureda/poslovne tajnice". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Edukacije za voditelje ureda/poslovne tajnice". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kreni online

Sve tečajeve iz naše ponude možeš pohađati online za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma. Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja.

Trajnje

Sa snažnim fokusom na individualne potrebe, pružamo personalizirani pristup nastavi našim klijentima.

Naš tim stručnjaka posvećen je osiguravanju da svaki klijent dobije obrazovno iskustvo prilagođeno njihovim jedinstvenim potrebama i ciljevima.

Kroz individualni pristup, nudimo visoko kvalitetnu i efikasnu nastavu koja potiče učenje i napredak svakog pojedinca. Naš cilj je pružiti potpunu podršku i osigurati postizanje optimalnih rezultata za svakog klijenta.

O predavačici

Nika Levak Bedić 

Nika Levak Bedić stručnjakinja je i trenerica iz područja komunikacijskih vještina i javnog nastupa.

Nika je diplomirane glumica i magistar odnosa s javnošću s 17 godina iskustva javnog nastupa kritike, stvaranja.

Nakon završenih fakuleta i stalnih educiranja, neko vrijeme radi u showbizz svijetu (televizija, snimanja, radio, reklame) i počinje shvaćati da joj ne odgovaraju sustavi; zbog manjka kvalitetne komunikacije i dobrih međuljudskih odnosa, čestih frustracija, nedostatka vremena i pretrpavanja poslom.

Kao trener, znala je da se to može i mora MIJENJATI!

Upisuje NLP program na institutu Slavice Square uz podršku internacionalnih NLP trenera.

Danas Nika svakodnevno pomaže pojedincima i tvrtkama u komunikaciji i prezentaciji jer biti lider, to je jedini put za dugoročni uspjeh

Metoda i trajanje edukacije

Naš pristup edukaciji kombinira interaktivna predavanja i radionice koje prate svaku temu uz primjere iz praksie u stvarnim situacijama.

Svaka od tema edukacije obuhvaća cjelodnevnu radionicu, pružajući mogućnost prilagodbe odabira tema i tempa edukacije prema potrebama naših poslovnih korisnika i njihovim specifičnim zahtjevima.

Edukacija

1. MODUL

Ključne komunikacijske vještine za voditelje/ce ureda, poslovne tajnike/ce/ administratore

Seminar je podijeljen u pet tematskih cjelina počevši od osobnog imidža kao početka komunikacije jer prvo trebamo «prodati» sebe. Drugi je dio posvećen govoru kao jedino čovjeku svojstvenoj komunikaciji. Treći se nastavlja neverbalnom komunikacijom kao pozitivnom ili negativnom dodatku govoru. Četvrti je dio usmjeren posrednoj – telefonskoj komunikaciji koja ima svoje zakonitosti, a peti je posvećen pisanoj komunikaciji bez koje je poslovno komuniciranje nezamislivo. Iz sadržaja: Retorika/ Licem u lice (F2F); Telefoniranje; Neverbalna komunikacija; Poslovno dopisivanje; Pojavnost/osobni imidž.

2. MODUL

Poslovna tajnica i učinkoviti sastanci

Sastanci su jedan od najčešćih načina poslovnog komuniciranja. Riječ je o okupljanju djelatnika sa svrhom i ciljem, po čemu se sastanak razlikuje od drugih oblika neorganiziranog druženja. Sastanci su jedan od najčešćih “kradljivaca vremena”. Procjenjuje se da menadžeri svih razina u prosjeku provode oko 60% radnog vremena na sastancima. Slično je i s voditeljima/cama ureda, poslovnim tajnicima/cama, administratorima/cama. Zbog toga nije neobično da se organizacija i vođenje uspješnih sastanaka smatraju važnom vještinom. Iz sadržaja: Zašto se sastajemo/ Vrste sastanaka; Dobri i loši sastanci (planiranje, priprema, upravljanje/ praćenje...); Komuniciranje na sastancima/ Funkcionalna i nefunkcionalna ponašanja na sastancima ; Aktivno slušanje na sastancima; Alati za uspješne sastanke (plan/ dnevni red, pravila ponašanja/ protokol, zapisnik...); Zlatna pravila dobrog sastanka.

3. MODUL

Upravljanje vremenom

Jedan od faktora uspjeha u svakom poslu, pa tako i voditeljima/cama ureda, poslovnim tajnicima/cama, administratorima/cama upravo je učinkovito upravljanje vremenom koje je i upravljanje karijerom. Kako nadzirati svoje vrijeme? Kako se usredotočiti na prave (važne) stvari? Kako izbjeći bavljenje neisplaniranim aktivnostima? Kako se usmjeriti na glavna (najvažnija) područja – prioritete? Kako donositi prave odluke? – samo su neka od pitanja na koja daje odgovore ovaj seminar. Iz sadržaja: Značaj vremena; Test procjene iskorištenosti osobnog vremena; Vrijeme i ciljevi; Kradljivci vremena (vježba), Plan i planiranje/ Biti učinkovitiji; Vrste planova; Vremenski tjesnaci; Generacije planiranja; Prioriteti – hitno i/li bitno; Alati i tehnike; Zlatni savjeti.

4. MODUL

Organizacija i vođenje događanja/ evenata

Event kao instrument marketinških kampanja i sredstvo netradicionalnog oglašavanja, mnogi teoretičari i praktičari menadžmenta i marketinga, smatraju generatorom cjelokupnog komuniciranja na tržištu današnjice. Postoje brojne vrste događanja – počevši od gospodarskih pa do – humanitarnih, sportskih, kulturnih, religijskih, političkih i drugih događanja. Prema dometu oni mogu biti gradskog, lokalnog, nacionalnog, međunarodnog pa i globalnog značaja. No, neovisno o kategoriji, svako događanje/ event ima za cilj postati i ostati «događaj koji se prati i pamti», tj. dobiti što više publiciteta, nazočnosti što brojnije ciljane publike, povećati ugled svih partnera…i u konačnici – bolji imidž koji se odražava na bolju tržišnu poziciju. Iz sadržaja: Voditelja/ca ureda, poslovni tajnik/ca/ administrator/ca kao dio tima za evente; Planiranje, organiziranje, praćenje, kontrola i vrednovanje eventa; Marketing i sponzoriranje eventa; Protokol i event; Elementi odnosa s javnošću – njegovanje dobre slike o sebi, ustanovi ili poduzeću…

5. MODUL

Kako unaprijediti komunikaciju i suradnju između voditelja/ce ureda, poslovnog tajnika/ ce i administratora/ce i njihovog nadređenog/ šefa?

Ova komunikacijska tema ima za cilj ukazati na važnost interne komunikacije u tvrtki ili ustanovi. Ona analizira i osvještava međuovisnost komunikacije s nadređenim kao prvim suradnikom s ciljem da funkcioniraju kao tim. Iz sadržaja: Nadređeni kao prvi suradnik; Osnovne i posebne situacije – npr. krizna komunikacija; Tipovi nadređenih; Komunikacija sa zahtjevnim nadređenim; Kako smanjiti nesporazume i učinkovitije komunicirati/ Zlatni savjeti…

6. MODUL

Alati i tehnike za postizanje izvrsnosti u poslovanju

U današnje vrijeme velike konkurencije (i) na tržištu rada, stalan rad na sebi u smislu kontinuiranog poboljšanja (jap. Kajzen), postaje uvjet bez kojeg se ne može. Unapređivanje osobnih kompetencija voditelja/ca ureda, poslovnih tajnika/ca, administratora/ca utječe na izvrsnost cijele tvrtke/ ustanove. Postizanje izvrsnosti je lakše i brže uz alate i tehnike koje nam stoje na raspolaganju. Iz sadržaja: Mentalne mape i ostali alati i tehnike za poboljšanje osobne radne učinkovitosti; Primjeri korištenja mentalnih mapa (rješavanje složenih problema, pisanje bilješki i zapisnika, planiranje sastanaka i događanja,…), Tehnika za kreativno rješavanje problema (Oluja mozgova, 6 šešira...)