Ciljevi i krajnji korisnici

Cilj ove edukacijski modula je polaznike naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova , izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, kako odabrati najbolje društvene mreže za svoj brand, organizaciju ili proizvod, povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do
ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje.

Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

Ovaj seminar namijenjen je svima koji svima koji sebe, svoju organizaciju ili poslovanje žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bez obzira na prethodno iskustvo. Namijenjen je isto tako osobama koji žele povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža, bilo da je riječ o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a žele iskoristiti prednosti prisutnosti na društvenim mrežama.