Od sjajnog prodavača do managera prodaje

Ovaj se seminar bavi transformacijom koja nas čeka kada od prodavača postajemo prodajni manageri. Usprkos optimizmu organizacije kada postavlja novog managera, ovaj prijelaz rijetko uspijeva - nakon nekog vremena se shvaća kako su ovim potezom izgubili dobrog prodavača, a dobili lošeg managera. Na seminaru se bavimo pitanjima poput: što uopće utječe na prodajni rezultat te koja je uloga managera u odnosu na te točke utjecaja? Koje su ključne promjene koje trebamo napraviti kada postanemo prodajni manageri da se ne nađemo za par mjeseci kako i dalje mi najviše “vučemo” prodajni rezultat, a naši ljudi su i dalje nerazvijeni i s nedovoljnim rezultatima. Koje promjene na osobnoj razini trebamo napraviti kako bismo se maknuli od operative te kako se sada postaviti u odnosu na dojučerašnje kolege kojima smo sada voditelji? Ovaj se seminar fokusira na dva ključna područja u kojima moramo napraviti promjenu da izrastemo iz operativca u managera: područje identiteta (tko sam ja i što je moj posao u novoj ulozi?) te područje svakodnevnih aktivnosti (koje aktivnosti trebam zadržati, koje delegirati, a koje nove započeti u novoj ulozi?)

Sadržaj treninga:

  • Kako doživljavam sebe u ulozi menadžera/voditelja prodaje?
  • Uloga menadžera/voditelja prodaje i njegov utjecaj na rezultat tima (simulacija konkretnog slučaja vođenja prodajnog tima)
  • Prepoznavanje elemenata koji utječu na prodajni rezultat, a pod utjecajem su managera prodaje
  • Promjena fokusa s operative na upravljanje prodajnim procesima i vođenje prodajnog tima
  • Efikasno upravljanje vlastitim vremenom: strateške, društvene i operativne aktivnosti
  • Utjecaj vlastite osobnosti i pokretača na managera prodaje i njegov stil vođenja
  • Izrada individualnih akcijskih planova – postavljanje voditeljskih prioriteta u razvoju prodaje

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen prije svega osobama odgovornim za vođenje prodaje unutar svojih kompanije pogotovo ako su nedavno napravili pomak iz prodavača na poziciju voditelja prodaje: vlasnicima srednjih i manjih poduzeća, članovima uprave za marketing i prodaju, direktorima prodaja, voditeljima prodajnih timova. Također, preporučujemo ga svim managerima koji ”pate” pod teretom operative i ne uspijevaju se posvetiti voditeljskom dijelu svog posla.

Način realizacije

PPT prezentacija, samoprocjena, diskusija, case study.