Managerska akademija

Svrha programa:

Preuzimanje uloge voditelja sa svim odgovornostima koje idu uz tu ulogu putem razvoja managerskih kompetencija.

Omogućiti voditeljima da naprave pomak od odgovornosti za vlastite pojedinačne zadatke prema odgovornosti za cjelinu/procese/ljude, što vodi k tome da svoje i ciljeve svojih timova i odjela ostvaruju kroz upravljanje drugima, a ne kroz vlastiti operativni rad!

Cjelokupni program ”Mangerskih vještina” namijenjen je prije svega:

  • osobama odgovornim za vođenje timova (uključujući i projektne timove) unutar svojih kompanija, osobito ako su nedavno napravili pomak iz operativca na poziciju voditelja.
  • Također, preporučujemo ga vlasnicima srednjih i manjih poduzeća te svim managerima koji ”pate” pod teretom operative i ne uspijevaju se posvetiti voditeljskom dijelu svog posla.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Managerska akademija ". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Managerska akademija ". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

MODULI PROGRAMA

Modul 1: Prvi put voditelj

Modul 2: Stilovi vođenja djelatnika ovisno o motivaciji i kompetencijama

Modul 3: Delegiranje i povratna informacija

Prvi put voditelj

Sadržaj treninga:

  • Kako doživljavam sebe u ulozi voditelja/managera?
  • Uloga voditelja i njegov utjecaj na rezultat tima (simulacija konkretnog slučaja vođenja tima)
  • Prepoznavanje elemenata koji utječu na rezultat, a pod utjecajem su voditelja
  • Promjena fokusa s operative na upravljanje procesima i vođenje tima
  • Efikasno upravljanje vlastitim vremenom: strateške, društvene i operativne aktivnosti
  • Utjecaj vlastite osobnosti i pokretača na voditelja i njegov stil vođenja
  • Izrada individualnih akcijskih planova – postavljanje voditeljskih prioriteta u razvoju

Opis treninga:

  • Ovaj se trening bavi transformacijom koju trebamo napraviti kada naš dobar rad kao operativca bude prepoznat i kada dobijemo unapređenje na poziciju voditelja. Usprkos optimizmu organizacije u trenutku promocije (koji je pristuan i kod novog managera, ali i kod onih koji su ga promovirali) ovaj prijelaz rijetko uspijeva - nakon nekog vremena organizacija mora prihvatiti činjenicu kako je ovim potezom izgubila dobrog operativca, a dobila lošeg managera.
  • Jedan od glavnih razloga ovog neuspjeha je što se ništa ili vrlo malo pažnje posvećuje promjeni uloge koju u glavi i ponašanju treba napraviti novi manager. Bez podrške sa strane ili odozgo, novi će manager čim nastupi prva kriza ili stres skliznuti natrag na poznati teren – posao koji zna raditi i zbog čijeg poznavanja je i promaknut. I tako manager postaje super operativac koji ne samo da će “vući” za sebe, već će početi preuzimati i operativu svojih podređenih i/ili im nametati konstantnu kontrolu.
  • Svrha ovog modula je osvjestiti voditeljima glavna područja na kojima se ova transforamcija događa i dati im praktične alate s kojima ju mogu lakše i bezbolnije proći.

Stilovi vođenja djelatnika ovisno o motivaciji i kompetencijama

Sadržaj treninga:

  • Utjecaj razvijenosti kompetencija (znanja i vještina) i motivacije na rezultate tima
  • Model situacijskog vođenja - kako voditi različite pojedince u timu?
  • Prepoznavanje razvojnih faza djelatnika u timu
  • Identifikacija ključnih područja razvoja i stupnja razvoja
  • Definiranje metoda i plana razvoja djelatnika
  • Ključni elementi usmjeravajućeg i suportivnog vođenja
  • Izrada akcijskog plana za razvoj pojedinih članova tima

O modulu

  • U ovom modulu bavimo se izgradnjom kapaciteta voditelja da se počnu baviti ljudima i procesima.
  • Naime, na operativnoj razini većinom obrađujemo događaje koji nastaju i njih rješavamo. Na žalost, većina ljudi nastavlja ovo raditi i kada preuzmu voditeljsku ulogu. Oni jednostavno nisu naučeni i/ili nemaju kapacitet uočiti kako se iza nastanka “slučajnih” događaja kriju procesi i/ili ljudi sa svojim sposobnostima.
  • Svrha ovog modula je pomaknuti voditelje od reagiranja na događaje i “gašenja požara” na sagledavanje i upravljanje procesima i ljudima unutar tih procesa.

Delegiranje i povratna informacija

Sadržaj treninga:

  • Utjecaj uspješnog vođenja delegiranjem na učinak i rezultate djelatnika
  • Elementi i proces uspješnog vođenja delegiranjem
  • Priprema za razgovor sa djelatnikom
  • Postavljanje ciljeva u usmjeravajućem vođenju – efikasno delegiranje
  • Monitoring rezultata i aktivnosti
  • Povratna informacija na postignute rezultate – pozitivna i  korektivna povratna informacija
  • Kako utjecati na promjenu ponašanja djelatnika?
  • Uzroci demotivacije i elementi motivacije djelatnika
  • Vježbanje delegiranja i povratne informacije na konkretnim situacijama

O modulu

  • Prošli modul je omogućio polaznicima da naprave pomak i umjesto događajima počnu upravljati procesima i ljudima. Modul im je omogućio savladavanje jednog od osnovnih koraka u razvoju svakog managera : pomak od osobe koja je (uspješno) izvršavala operativne zadatke u osobu koja treba upravljati izvršenjem tih istih operativnih zadataka svojih ljudi.
  • Ono što ovaj modul donosi je kako to svakodnevno raditi komunikcijski sa svojim ljudima. U tom cilju voditelji trebaju ovladati osnovnim managerskim i komunikacijskim alatima : efikasnim postavljenjem ciljeva, delegiranjem zadataka, te pravodobnom povratnom informacijom na (ne)uspješnost ostvarenja ciljeva.
  • Uz ove osnove, ovaj modul će omogućiti voditeljima početak razumijevanja razloga zašto se njihovi ljudi ponašaju na određeni način te što im sve stoji na raspolaganju da utječu na njihovo ponašanje, a samim time i na rezultate.
  • Kako su ovi managerski alati osnova za uspješnu motivaciju ljudi pozabavit ćemo se glavnim razlozima demotivacije te preduvjetima da izgradimo tim motiviranih ljudi.