Managerska akademija

Svrha programa:

Preuzimanje uloge voditelja sa svim odgovornostima koje idu uz tu ulogu putem razvoja managerskih kompetencija.

Omogućiti voditeljima da naprave pomak od odgovornosti za vlastite pojedinačne zadatke prema odgovornosti za cjelinu/procese/ljude, što vodi k tome da svoje i ciljeve svojih timova i odjela ostvaruju kroz upravljanje drugima, a ne kroz vlastiti operativni rad!

Cjelokupni program ”Mangerskih vještina” namijenjen je prije svega:

  • osobama odgovornim za vođenje timova (uključujući i projektne timove) unutar svojih kompanija, osobito ako su nedavno napravili pomak iz operativca na poziciju voditelja.
  • Također, preporučujemo ga vlasnicima srednjih i manjih poduzeća te svim managerima koji ”pate” pod teretom operative i ne uspijevaju se posvetiti voditeljskom dijelu svog posla.

Grupna nastava

  • Pohađaj tečaj u malim grupama 
  • Mogućnost organiziranja nastave u tvojoj tvrtki (in house)
  • Suvremeno opremljene učionice u centru grada

Grupe svih razina formiraju se tijekom cijele godine, zato nikad nije kasno da se uključiš!

Aktualni grupni termini:

Managerska akademija

  • Modul 1: Prvi put voditelj 
  • Modul 2: Stilovi vođenja djelatnika ovisno o motivaciji i kompetencijama 2.5.2018.
  • Modul 3: Delegiranje i povratna informacija 22.5.2018.

Za polaznike koji upišu sva tri modula odobravamo popust od 10% na ukupan iznos.

Trajanje
Jednodnevna edukacija u trajanju od 8 sati
Početak
02.05.2018.
Lokacija
Zagreb
Predavač
Gordana Tačković
Cijena
1,190,00 kuna za fizičke osobe po modulu
Slobodno mjesta
10
Prijavi se

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Managerska akademija ". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

MODULI PROGRAMA

Modul 1: Prvi put voditelj

Modul 2: Stilovi vođenja djelatnika ovisno o motivaciji i kompetencijama

Modul 3: Delegiranje i povratna informacija

Prvi put voditelj

Sadržaj treninga:

  • Kako doživljavam sebe u ulozi voditelja/managera?
  • Uloga voditelja i njegov utjecaj na rezultat tima (simulacija konkretnog slučaja vođenja tima)
  • Prepoznavanje elemenata koji utječu na rezultat, a pod utjecajem su voditelja
  • Promjena fokusa s operative na upravljanje procesima i vođenje tima
  • Efikasno upravljanje vlastitim vremenom: strateške, društvene i operativne aktivnosti
  • Utjecaj vlastite osobnosti i pokretača na voditelja i njegov stil vođenja
  • Izrada individualnih akcijskih planova – postavljanje voditeljskih prioriteta u razvoju

Opis treninga:

  • Ovaj se trening bavi transformacijom koju trebamo napraviti kada naš dobar rad kao operativca bude prepoznat i kada dobijemo unapređenje na poziciju voditelja. Usprkos optimizmu organizacije u trenutku promocije (koji je pristuan i kod novog managera, ali i kod onih koji su ga promovirali) ovaj prijelaz rijetko uspijeva - nakon nekog vremena organizacija mora prihvatiti činjenicu kako je ovim potezom izgubila dobrog operativca, a dobila lošeg managera.
  • Jedan od glavnih razloga ovog neuspjeha je što se ništa ili vrlo malo pažnje posvećuje promjeni uloge koju u glavi i ponašanju treba napraviti novi manager. Bez podrške sa strane ili odozgo, novi će manager čim nastupi prva kriza ili stres skliznuti natrag na poznati teren – posao koji zna raditi i zbog čijeg poznavanja je i promaknut. I tako manager postaje super operativac koji ne samo da će “vući” za sebe, već će početi preuzimati i operativu svojih podređenih i/ili im nametati konstantnu kontrolu.
  • Svrha ovog modula je osvjestiti voditeljima glavna područja na kojima se ova transforamcija događa i dati im praktične alate s kojima ju mogu lakše i bezbolnije proći.

Stilovi vođenja djelatnika ovisno o motivaciji i kompetencijama

Sadržaj treninga:

  • Utjecaj razvijenosti kompetencija (znanja i vještina) i motivacije na rezultate tima
  • Model situacijskog vođenja - kako voditi različite pojedince u timu?
  • Prepoznavanje razvojnih faza djelatnika u timu
  • Identifikacija ključnih područja razvoja i stupnja razvoja
  • Definiranje metoda i plana razvoja djelatnika
  • Ključni elementi usmjeravajućeg i suportivnog vođenja
  • Izrada akcijskog plana za razvoj pojedinih članova tima

O modulu

  • U ovom modulu bavimo se izgradnjom kapaciteta voditelja da se počnu baviti ljudima i procesima.
  • Naime, na operativnoj razini većinom obrađujemo događaje koji nastaju i njih rješavamo. Na žalost, većina ljudi nastavlja ovo raditi i kada preuzmu voditeljsku ulogu. Oni jednostavno nisu naučeni i/ili nemaju kapacitet uočiti kako se iza nastanka “slučajnih” događaja kriju procesi i/ili ljudi sa svojim sposobnostima.
  • Svrha ovog modula je pomaknuti voditelje od reagiranja na događaje i “gašenja požara” na sagledavanje i upravljanje procesima i ljudima unutar tih procesa.

Delegiranje i povratna informacija

Sadržaj treninga:

  • Utjecaj uspješnog vođenja delegiranjem na učinak i rezultate djelatnika
  • Elementi i proces uspješnog vođenja delegiranjem
  • Priprema za razgovor sa djelatnikom
  • Postavljanje ciljeva u usmjeravajućem vođenju – efikasno delegiranje
  • Monitoring rezultata i aktivnosti
  • Povratna informacija na postignute rezultate – pozitivna i  korektivna povratna informacija
  • Kako utjecati na promjenu ponašanja djelatnika?
  • Uzroci demotivacije i elementi motivacije djelatnika
  • Vježbanje delegiranja i povratne informacije na konkretnim situacijama

O modulu

  • Prošli modul je omogućio polaznicima da naprave pomak i umjesto događajima počnu upravljati procesima i ljudima. Modul im je omogućio savladavanje jednog od osnovnih koraka u razvoju svakog managera : pomak od osobe koja je (uspješno) izvršavala operativne zadatke u osobu koja treba upravljati izvršenjem tih istih operativnih zadataka svojih ljudi.
  • Ono što ovaj modul donosi je kako to svakodnevno raditi komunikcijski sa svojim ljudima. U tom cilju voditelji trebaju ovladati osnovnim managerskim i komunikacijskim alatima : efikasnim postavljenjem ciljeva, delegiranjem zadataka, te pravodobnom povratnom informacijom na (ne)uspješnost ostvarenja ciljeva.
  • Uz ove osnove, ovaj modul će omogućiti voditeljima početak razumijevanja razloga zašto se njihovi ljudi ponašaju na određeni način te što im sve stoji na raspolaganju da utječu na njihovo ponašanje, a samim time i na rezultate.
  • Kako su ovi managerski alati osnova za uspješnu motivaciju ljudi pozabavit ćemo se glavnim razlozima demotivacije te preduvjetima da izgradimo tim motiviranih ljudi.