Facebook i Instagram oglašavanje

Kroz ovu praktičnu radionicu naučiti ćete kako kreirati vrhunske kampanje i oglase na Facebook i Instagram platformi i to na način kako se to radi u marketinškim agencijama. Korak po korak prolazimo kroz sve tipove kampanja, osmišljavamo oglase i učimo kako ih plasirati pravoj publici koja bi mogla biti zainteresirana za kupovinu našeg proizvoda ili usluge.

Ova edukacija pomoći će vam da vješto savladate oglašavanje na Facebook i Instagram platformi. Kako kreirati oglas, kako odabrati pravilan tip kampanje, kako definirati publiku po lokaciji, dobi, spolu i raznim afinitetima, sve su to pitanja kroz koja korak po korak prolazimo i zajedno savladavamo.

Po završetku edukacije nećete više morati plaćati druge tvrtke ili pojedince kada je oglašavanje na Facebooku i Instagramu u pitanju, bolje ćete razumjeti kako definirati tržište za Vaše proizvode i usluge, imati ćete bolji uvid i kontrolu nad vlastitim kampanjama.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Facebook i Instagram oglašavanje". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Facebook i Instagram oglašavanje". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Kome je namjenjena?

Ova praktična radionica namjenjena je:

  • Malim i srednjim poduzetnicima
  • Prodavačima proizvoda i usluga
  • Community managerima koji žele naučiti oglašavanje
  • Svima koji žele proširiti svoje znanje i marketinške kompetencije

Teme

  • Kreiranje Facebook stranica i Instagram profila
  • Kreiranje računa na Facebook business manageru
  • Definiranje ciljeva kampanje
  • Tipovi kampanja i koju odabrati sukladno ciljevima
  • Osmišljavanje oglasa, pisanje tekstova, kreiranje vizuala
  • Definiranje publike/kreiranje persona
  • Segmentacija publike (interesne skupine)
  • Budžetiranje i koju opciju naplate odabrati unutar različitih tipova kampanja
  • Testiranje i optimizacija oglasa
  • Kreiranje custom publika
  • Remarketing i Facebook Pixel (osnovno)
  • Česte greške
  • Pitanja i odgovori

Stečene kompetencije

  • kako otvoriti Facebook Stranicu za poslovanje
  • kako otvoriti Facebook business račun kako bi oslobodili naprednije mogućnosti upravljanja facebook stranicama
  • kako efikasno kreirati različite tipove kampanja ovisno o željenim ciljevima - od želje za povećanjem interakcije do klikova na web
  • kako kreirati različite tipove i formate oglasa
  • kako precizno obuhvatiti ciljanu publiku oglasima po lokacijama i interesima
  • budžetiranje kampanja

O predavaču

Tvrtko Kračun, digitalni marketingaš iz Imago Oglivy grupe (Drap), vodi i radi oglašavanje za neke od vodećih tvrtki na našem tržištu, uključujući i pojedine Heineken brandove kao i Pipi brand koji je ove godine osvojio nekoliko Mixx nagrada kada su društvene mreže u pitanju. U digitalnim vodama uspješno pliva gotovo 10 godina, a svoje znanje nesebično dijeli na dobrim primjerima iz prakse.

Prednosti poslovnih edukacija u EdukaCentru

Prilagođeni tečajevi. Tečajevi su prilagođeni trenutnim kompetencijama polaznika stoga možeš biti siguran da nećeš gubiti vrijeme na materijale koji nisu prilagođeni tvom predznanju i mogućnostima.

Grupna nastava. Svoje nove poslovne vještine možeš učiti na grupnoj nastavi gdje odmah imaš priliku koristiti naučeno u komunikaciji s drugim polaznicima. Takav pristup edukaciji pomoći će ti sagledati problematiku iz različitih perspektiva i olakšati put do kreativnih rješenja.

Individualna nastava. Osim grupne, Edukacentar nudi i mogućnost individualne nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.

Nastava na lokaciji ili online. Osim nastave u suvremenim učionicama na našoj lokaciji, postoji i mogućnost organiziranja nastave na lokaciji koja tebi više odgovara. Uz to, organiziramo i online edukacije za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma.

Stjecanje novog zvanja. Po završetku određenih programa dobit ćeš Uvjerenje o osposobljavanju/usavršavanju propisano od Ministarstva znanosti i obrazovanja koje omogućuje upis zvanja u radnu knjižicu.

Probni sat. Ako i dalje nisi siguran jesu poslovne u Edukacentru primjerene za tebe ili tvoje zaposlenike, postoji i mogućnost dogovaranja probnog sata tijekom kojeg se možeš osobno uvjeriti u sve nabrojane prednosti.