Facebook i Instagram oglašavanje

Kroz ovu praktičnu radionicu naučiti ćete kako kreirati vrhunske kampanje i oglase na Facebook i Instagram platformi i to na način kako se to radi u marketinškim agencijama. Korak po korak prolazimo kroz sve tipove kampanja, osmišljavamo oglase i učimo kako ih plasirati pravoj publici koja bi mogla biti zainteresirana za kupovinu našeg proizvoda ili usluge.

Ova edukacija pomoći će vam da vješto savladate oglašavanje na Facebook i Instagram platformi. Kako kreirati oglas, kako odabrati pravilan tip kampanje, kako definirati publiku po lokaciji, dobi, spolu i raznim afinitetima, sve su to pitanja kroz koja korak po korak prolazimo i zajedno savladavamo.

Po završetku edukacije nećete više morati plaćati druge tvrtke ili pojedince kada je oglašavanje na Facebooku i Instagramu u pitanju, bolje ćete razumjeti kako definirati tržište za Vaše proizvode i usluge, imati ćete bolji uvid i kontrolu nad vlastitim kampanjama.

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Facebook i Instagram oglašavanje". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Facebook i Instagram oglašavanje". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Stečene kompetencije

  • kako otvoriti Facebook Stranicu za poslovanje
  • kako otvoriti Facebook business račun kako bi oslobodili naprednije mogućnosti upravljanja facebook stranicama
  • kako efikasno kreirati različite tipove kampanja ovisno o željenim ciljevima - od želje za povećanjem interakcije do klikova na web
  • kako kreirati različite tipove i formate oglasa
  • kako precizno obuhvatiti ciljanu publiku oglasima po lokacijama i interesima
  • budžetiranje kampanja

Teme

  • Kreiranje Facebook stranica i Instagram profila
  • Kreiranje računa na Facebook business manageru
  • Definiranje ciljeva kampanje
  • Tipovi kampanja i koju odabrati sukladno ciljevima
  • Osmišljavanje oglasa, pisanje tekstova, kreiranje vizuala
  • Definiranje publike/kreiranje persona
  • Segmentacija publike (interesne skupine)
  • Budžetiranje i koju opciju naplate odabrati unutar različitih tipova kampanja
  • Testiranje i optimizacija oglasa
  • Kreiranje custom publika
  • Remarketing i Facebook Pixel (osnovno)
  • Česte greške
  • Pitanja i odgovori

Kome je namjenjena?

Ova praktična radionica namjenjena je:

  • Malim i srednjim poduzetnicima
  • Prodavačima proizvoda i usluga
  • Community managerima koji žele naučiti oglašavanje
  • Svima koji žele proširiti svoje znanje i marketinške kompetencije

O predavaču

Tvrtko Kračun, digitalni marketingaš iz Imago Oglivy grupe (Drap), vodi i radi oglašavanje za neke od vodećih tvrtki na našem tržištu, uključujući i pojedine Heineken brandove kao i Pipi brand koji je ove godine osvojio nekoliko Mixx nagrada kada su društvene mreže u pitanju. U digitalnim vodama uspješno pliva gotovo 10 godina, a svoje znanje nesebično dijeli na dobrim primjerima iz prakse.