Osnove digitalnog marketinga

Povezati se sa svojom publikom na pravom mjestu u pravo vrijeme. To je uvijek bio marketing. Na današnjem jeziku i u današnjim okolnostima – digitalni marketing!

Po završetku programa dobit ćeš Uvjerenje o osposobljavanju za Koordinatora društvenih mreža, propisano od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, koje omogućuje upis zvanja u radnu knjižicu.

Značenje i uloga digitalnog marketinga, u današnje vrijeme, ne prepoznaju isključivo high-tech kompanije, već i ekonomija u cjelini.

Opstanak tvrtki u globalnoj konkurenciji više nije moguć samo uz puku prisutnost u digitalnoj sferi, nego uz efikasno provođenje marketinških i PR aktivnosti u novim kanalima komunikacije.

Na ovoj edukaciji upoznat ćemo te s tri osnovna pillara digitalnog marketinga; contentom, osnovama online oglašavanja te analizama ponašanja online korisnika i data driven odlukama.

Content je osnovna poluga za stvaranje i održavanje odnosa s korisnicima, a ne samo taktika za diferenciranje od konkurencije. Neke od vrsta contenta su: blogovi, content za društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i sl.), web site content, itd.

Kvalitetan sadržaj bitan je i za postizanje visoke pozicije na Google tražilici (SEO – Search Engine Optimization). To je prvo mjesto s kojeg počinje većina korisničkih potraga za željenim informacijama. Visoka pozicija na Google tražilici – veća šansa da dobijete novog kupca.

Za osnovno razumijevanje ponašanja korisnika dovoljno je zadržati se na alatima poput Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights, Google Ads i Facebook Ads.

Online oglašavanje jedan od najmjerljivijih oblika oglašavanja - Paid Search (Google Ads) i Paid social (Facebook Ads) oglašavanje neizostavne su vrste online oglašavanja. Tvrtke pomoću njih nastoje povećati posjećenost svojih web stranica, blogova, profila na društvenim mrežama; povećati online prodaju, osigurati doseg unutar ciljanje skupine i vidljivost contenta, izgraditi awareness i kredibilitet, potaknuti posjetu i/ili kupovinu i sl.

Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights nude podatke nužne za osnovno razumijevanje ponašanja vlastitih korisnika i njihovih interesa, kao i demografske informacije kao što su dob, spol i lokacija.

Ako želiš povećati svoje kompetencije i vještine, postati konkurentniji na tržištu, osigurati si lakoću promjene posla - dođi na edukaciju – i oni malo iskusniji i novopečeni marketingaši su dobrodošli!

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Osnove digitalnog marketinga". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Osnove digitalnog marketinga". Molim te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Uvjet upisa

U program osposobljavanja mogu se upisati punoljetne osobe s najmanje završenom:

  • srednjom stručnom ili školskom spremom
  • poznavanje rada na računalu, što polaznik dokazuje provjerom u ustanovi ili odgovarajućom potvrdom.

Trajanje programa i način izvođenja nastave

Program osposobljavanja traje 160  sati i može se realizirati redovitom ili konzultativno-instruktivnom nastavom.

Program uključuje teorijski dio programa u trajanju od 80 te vježbe u trajanju od 40 sata. Praktična nastava izvodi se u ukupnom trajanju od 40 sati pod nadzorom mentora.

Vještine koje ćeš steći po završetku ove edukacije

  • razumijevanje slojevitosti digitalnog medijskog prostora
  • sposobnost razvoja i provedbe strategija i aktivnosti digitalnog marketinga
  • kreiranje različitih vrsta contenta, ovisno o platformi i cilju želimo postići
  • kreiranje, postavljenje i upravljanje medijskim kampanjama na Google i Facebook platformama
  • razumijevanje analitičkih podataka nužnih za uspješno upravljanje digitalnim marketinškim aktivnostima

Nastavne cjeline

  • uvod u osnove digitalnog marketinga, pregled digitalno marketinškog okruženja
  • content marketing – vrste contenta, njihova primjena i uloga
  • social media marketing – vrste društvenih mreža i njihove specifičnosti
  • online oglašavanje – dostupne vrste; naglasak na Google i Facebook oglašavanju
  • analitika – dostupne analitičke platforme, njihove zakonitosti i primjena