Osnove digitalnog marketinga

Povezati se sa svojom publikom na pravom mjestu u pravo vrijeme. To je uvijek bio marketing. Na današnjem jeziku i u današnjim okolnostima – digitalni marketing!

Po završetku programa dobit ćeš Uvjerenje o osposobljavanju za Koordinatora društvenih mreža, propisano od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, koje omogućuje upis zvanja u radnu knjižicu.

Značenje i uloga digitalnog marketinga, u današnje vrijeme, ne prepoznaju isključivo high-tech kompanije, već i ekonomija u cjelini.

Opstanak tvrtki u globalnoj konkurenciji više nije moguć samo uz puku prisutnost u digitalnoj sferi, nego uz efikasno provođenje marketinških i PR aktivnosti u novim kanalima komunikacije.

Na ovoj edukaciji upoznat ćemo te s tri osnovna pillara digitalnog marketinga; contentom, osnovama online oglašavanja te analizama ponašanja online korisnika i data driven odlukama.

Content je osnovna poluga za stvaranje i održavanje odnosa s korisnicima, a ne samo taktika za diferenciranje od konkurencije. Neke od vrsta contenta su: blogovi, content za društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i sl.), web site content, itd.

Kvalitetan sadržaj bitan je i za postizanje visoke pozicije na Google tražilici (SEO – Search Engine Optimization). To je prvo mjesto s kojeg počinje većina korisničkih potraga za željenim informacijama. Visoka pozicija na Google tražilici – veća šansa da dobijete novog kupca.

Za osnovno razumijevanje ponašanja korisnika dovoljno je zadržati se na alatima poput Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights, Google Ads i Facebook Ads.

Online oglašavanje jedan od najmjerljivijih oblika oglašavanja - Paid Search (Google Ads) i Paid social (Facebook Ads) oglašavanje neizostavne su vrste online oglašavanja. Tvrtke pomoću njih nastoje povećati posjećenost svojih web stranica, blogova, profila na društvenim mrežama; povećati online prodaju, osigurati doseg unutar ciljanje skupine i vidljivost contenta, izgraditi awareness i kredibilitet, potaknuti posjetu i/ili kupovinu i sl.

Google Analytics, Facebook i Instagram Page Insights nude podatke nužne za osnovno razumijevanje ponašanja vlastitih korisnika i njihovih interesa, kao i demografske informacije kao što su dob, spol i lokacija.

Ako želiš povećati svoje kompetencije i vještine, postati konkurentniji na tržištu, osigurati si lakoću promjene posla - dođi na edukaciju – i oni malo iskusniji i novopečeni marketingaši su dobrodošli!

Grupna nastava

Trenutno formiramo grupe za "Osnove digitalnog marketinga". Molimo te prijavi se putem obrasca kako bi te mogli informirati s više detalja o mogućim grupnim terminima za ovaj tečaj.

Prijava

Grupna nastava

  • Pohađaj tečaj u malim grupama 
  • Mogućnost organiziranja nastave u tvojoj tvrtki (in house)
  • Suvremeno opremljene učionice u centru grada

Grupe svih razina formiraju se tijekom cijele godine, zato nikad nije kasno da se uključiš!

Aktualni grupni termini:

Koordinator/ica društvenih mreža - program osposobljavanja

Trajanje
3 - 4 mjeseca
Početak
04.05.2021.
Termin
utorak i četvrtak od 17:00 do 20:30 (uključena pauza)
Lokacija
Split
Cijena
6732,00 kn (uključen popust od 10%)
Slobodno mjesta
5
Prijavi se

Vještine koje ćeš steći po završetku ove edukacije

  • razumijevanje slojevitosti digitalnog medijskog prostora
  • sposobnost razvoja i provedbe strategija i aktivnosti digitalnog marketinga
  • kreiranje različitih vrsta contenta, ovisno o platformi i cilju želimo postići
  • kreiranje, postavljenje i upravljanje medijskim kampanjama na Google i Facebook platformama
  • razumijevanje analitičkih podataka nužnih za uspješno upravljanje digitalnim marketinškim aktivnostima

Uvjet upisa

U program osposobljavanja mogu se upisati punoljetne osobe s najmanje završenom:

  • srednjom stručnom ili školskom spremom
  • poznavanje rada na računalu, što polaznik dokazuje provjerom u ustanovi ili odgovarajućom potvrdom.

Trajanje programa i način izvođenja nastave

Program osposobljavanja traje 160  sati i može se realizirati redovitom ili konzultativno-instruktivnom nastavom.

Program uključuje teorijski dio programa u trajanju od 80 te vježbe u trajanju od 40 sata. Praktična nastava izvodi se u ukupnom trajanju od 40 sati pod nadzorom mentora.

Nastavne cjeline

  • uvod u osnove digitalnog marketinga, pregled digitalno marketinškog okruženja
  • content marketing – vrste contenta, njihova primjena i uloga
  • social media marketing – vrste društvenih mreža i njihove specifičnosti
  • online oglašavanje – dostupne vrste; naglasak na Google i Facebook oglašavanju
  • analitika – dostupne analitičke platforme, njihove zakonitosti i primjena

Prednosti poslovnih edukacija u EdukaCentru

Prilagođeni tečajevi. Tečajevi su prilagođeni trenutnim kompetencijama polaznika stoga možeš biti siguran da nećeš gubiti vrijeme na materijale koji nisu prilagođeni tvom predznanju i mogućnostima.

Grupna nastava. Svoje nove poslovne vještine možeš učiti na grupnoj nastavi gdje odmah imaš priliku koristiti naučeno u komunikaciji s drugim polaznicima. Takav pristup edukaciji pomoći će ti sagledati problematiku iz različitih perspektiva i olakšati put do kreativnih rješenja.

Individualna nastava. Osim grupne, Edukacentar nudi i mogućnost individualne nastave što dodatno ubrzava tvoj dolazak do cilja. Dok pohađaš individualnu nastavu nisi ograničen brojem sati ili razinom znanje ostatka grupe te potpuno možeš prilagoditi termine svojim obvezama.

Nastava na lokaciji ili online. Osim nastave u suvremenim učionicama na našoj lokaciji, postoji i mogućnost organiziranja nastave na lokaciji koja tebi više odgovara. Uz to, organiziramo i online edukacije za strukturirano i organizirano učenje iz udobnosti vlastitog doma.

Stjecanje novog zvanja. Po završetku određenih programa dobit ćeš Uvjerenje o osposobljavanju/usavršavanju propisano od Ministarstva znanosti i obrazovanja koje omogućuje upis zvanja u radnu knjižicu.

Probni sat. Ako i dalje nisi siguran jesu poslovne u Edukacentru primjerene za tebe ili tvoje zaposlenike, postoji i mogućnost dogovaranja probnog sata tijekom kojeg se možeš osobno uvjeriti u sve nabrojane prednosti.